Nick Değişikliği(Clint out, Cloud in)

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Selamlar, Clint olan Nick Name'imi (Takma ad ya da rumuz)Cloud olarak değiştirdim.
Tanıdık, dost ve akrabalara duyurulur.:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
clint iyiydi bea....hani Türkçeyle değiştirsen daha bir sempatik olacaktı...:pale:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Bende sana, da....Avatarında ki rakı reklamı diilmi?....Yeni rakı reklamı haa....
O adam rakıdan öncemi o hale gelmiş yoksam rakıdan sonra mıı...:queen:



reklam olsaydı şimdiye kadar uyarı gelirdi heralde :mrgreen:

resimin orjinali bu. spiderman :p

01.jpg




buda benimki :queen:

 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Most senin avatar super:cat:Ben ilk basta o bastakini kullandim baktim sende yeni rakili sipaydi var degistirdim.Manyak güzel yapmıslar.Cloud sanada yeni nickinle basarilar dilerim:rendeer:Hani solye Türkçe karısık bisi olsaydı daha güzel olur da ya neyse :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
Selamlar, Clint olan Nick Name'imi Cloud olarak değiştirdim.
Tanıdık, dost ve akrabalara duyurulur.:)

hazır değişmişken türkçe olan bir isim kullansaydın daha güzel olurdu.
ve nick name içinde rumuz kullanılabilirdi
hayırlı olsun yapılmış ile alınmışın kötüsü olmaz :rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
hazır değişmişken türkçe olan bir isim kullansaydın daha güzel olurdu.
ve nick name içinde rumuz kullanılabilirdi
hayırlı olsun yapılmış ile alınmışın kötüsü olmaz :rendeer:


Aslını isterseniz, Türkçe ya da İngilizce olması değil de başka sitelerde de bu nick'i kullanıyor oluşumdan buraya da bunu alayım istedim, bu nick'in Türkçesi "Bulut". İngilizce bilmeyenler için, bilmek zorunda da değil kimse sonuçta. Dediğim gibi sadece ortak takma ad ya da nick kullanayım istediğim için.
Cevap yazan herkese teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
bir kişi birden fazla üyeliği kullanamaz diye biliyorum. Clint için kapatma konusunda posta gönderdin mi?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
89
hayırlı olsun, iki başlılıktan kurtulmak güzel olmuş.

Bu arada ben 944 KM oldum. Sen servise gittin mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst