Nice Senelere Halis Abi (silah1)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
doğum günün kutlu olsun abi::sorcerer:rendeer:

teşekür ederim kardeşim sagol

doğum gününüz kutlu olsun,nice sağlıklı huzurlu ve mutlu senelere:rendeer:

teşekür ederim hep birrlikte

sağlıklı huzurlu mutlu Bir uzun ömür diliyorum.:rendeer:

teşekür ederim inşallah hep birlikte

dogum gunun kutlu olsun abıcım nıce mutlu huzurlu ve motorsıklet ustunde saglıklı yıllaraa

teşekürler ................

Doğum günün kutlu olsun Halis abi :rendeer:

teşekürler :rendeer::rendeer:

doğum gününüz kutlu olsun halis bey.nice senelere

teşekürler :rendeer::rendeer:

yeni yaşınız hayırlı olsun :rendeer:

teşekür ederim sagol:rendeer:

Doğum günün kutlu olsun Halis abi.
Nice mutlu yıllara..:rendeer:

teşekürederim kardeşim inşallah hepbirlikte sanada hayırlı teskereler

Doğum günün kutlu olsun Halis bey. Allah size ve sevdiklerinize nice hayırlı ve uzun ömürler versin.

sagol teşekürler inşallah cümlemiz sevdiklerimizle beraber

Halis abim iyiki varsın iyiki doğmuşsun iyiki seni tanımışım melek abi:)
nice mutlu seneleree :)

teşekürler kardeşim iyiki sizde varsınız bende sizleri tanıdım :rendeer:

abi nice mutlu senelere allah sağlık sıhhat versin abi yeni yaşın hayırlı uğurlu olsun abi izmite yolun düşerse tekrardan bi kutlama yaparız:):rendeer:

teşekürler kardeşim inşallah :rendeer:

nice yıllara:rendeer: doğum günün kutlu olsun:rendeer:

teşekürederim sagol :rendeer:

Halis abi nice senelere doğum günün kutlu olsun:rendeer:

teşekürler kardeşim inşallah hep beraber

doğum gününüz kutlu olsun.. sağlıklı, mutlu yıllara....:rendeer:

amin cümlemize hep beraber inşallah teşekürler
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni gördüm abi... doğum günün kutlu olsun..
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Doğum günün kutlu olsun Halis abi, nice senelere.:rendeer:

Yay burcu olmak ayrıcalıktır:p

Benimki arife gününe vurdu bu sene:p

Halis abi daha nice mutlu, sağlıklı , huzurlu yıllar yaşaman dileği ile:)


Benimki de bayramın ilk gününe vuruyor:p , senin , diğer doğum günü olan arkadaşların da doğum gününü ve herkezin bayramını şimdiden kutlarım...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
doğum gününüz kutlu olsun Halis abi.nice mutlu senelere...:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Halis abi daha nice mutlu, sağlıklı , huzurlu yıllar yaşaman dileği ile:)


Benimki de bayramın ilk gününe vuruyor:p , senin , diğer doğum günü olan arkadaşların da doğum gününü ve herkezin bayramını şimdiden kutlarım...

teşekür ederim bende senin dogum günü şimdiden kutlar sevdiklerinle nice mutlu yılar dilerim

doğum gününüz kutlu olsun Halis abi.nice mutlu senelere...:rendeer:

teşekürler inşallah hepbirlikte nice dogum günleri kutlarız....
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
aynı gün yaş günümüzmüş halis abi benimde 10/12/1973 nice yıllara..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yine bir doğum günü kutlamasına geç kalmışım::utangac:
İyi ki doğdun Halis abi, iyi ki aramızdasın:rendeer:

Herkese iki teker üstünde uzun yıllar dilerken, sana bir torpil geçerek yarısı dört, yarısı iki teker üzerinde:p uzun, mutlu, sağlıklı yıllar dilerim...::wish::

Kazalardan, cezalardan, hasarlardan uzak olman dileğiyle...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Yine bir doğum günü kutlamasına geç kalmışım::utangac:
İyi ki doğdun Halis abi, iyi ki aramızdasın:rendeer:

Herkese iki teker üstünde uzun yıllar dilerken, sana bir torpil geçerek yarısı dört, yarısı iki teker üzerinde:p uzun, mutlu, sağlıklı yıllar dilerim...::wish::

Kazalardan, cezalardan, hasarlardan uzak olman dileğiyle...

cok teşekür ederim sagol yaşlandık artık normaldir yarı yarıya olması :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst