Nice senelere ERDİNÇPOLAT abii :)

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben pm ile doğum gününü kutladığımda bu topic yoktu sanırsam, yoksa görmedimmi :)
Neysem tekrardan kutlayalım.. İyiki doğdun Erdinç, nice sağlıklı mutlu mesut yıllar geçirmen dileğiyle.. :rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Nice mutlu senelere erişmen dileği ile doğum günün kutlu olsun abi. :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Dün akşam teknik imkansızlıklar dahilinde de olsa zamanında kutladım ama buradan da bir daha doğum günün kutlu olsun...Ehliyetli:p, mutlu bir yıl geçirmen dileğiyle...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst