- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 824
- Konu Yazar
- #1
Geçen sene Marmok 'tan bir fotoğraf ile girişi yapayım :mrgreen: Makine Hasan ile omuzlara almışız acaba neyi kutluyoruz :queen:
Ahmet dostum, nice mutlu yılara, sağlık ve sıhhatle :rendeer:
Aldıgınız aşırı doz alkol nedeniyle nedensisiz bir kutlama olabilir mi?![]()
Makine Hasan ile omuzlara almışız acaba neyi kutluyoruz :queen: