Nice 1000. mesajlara, hep birlikte...

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hülya diye biri gelmiş, ona yazıyodum, sanırım bu akşam baya geyik olacak orda.. :mrgreen: :cherry: :king:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
şaka bi yana dikkat etiiğim kadarıyla yazdığın mesajlardan daha çok paylaşımcı olduğunu gözlemlemekteyim...sırf mesaj sayısı artsın diye geyik yapan arkadaşlardan çok farklısın kardeşim... :rendeer:

Çok teşekkür ederim Bülent. İşte bu forum, senin gibi değerli arkadaşları kazandırdı bana... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst