- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
Yine konuyu yanlış yere açmışsın..
Neyse bu da benim 734. mesajım..
Neyse bu da benim 734. mesajım..
hehe neden bana cevap yazmadın, yoksa R3N ye dediğin bana da mı geçerli :mrgreen:
Yine konuyu yanlış yere açmışsın..
Neyse bu da benim 734. mesajım..
Anlaşılan sen bana gelen tebrikleri kıskanıyorsun Serhat'çım![]()
şaka bi yana dikkat etiiğim kadarıyla yazdığın mesajlardan daha çok paylaşımcı olduğunu gözlemlemekteyim...sırf mesaj sayısı artsın diye geyik yapan arkadaşlardan çok farklısın kardeşim... :rendeer: