Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 13 Ağu 2017
- Mesajlar
- 2,510
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar , dün günübirlik yaptığımız geziyi akşam gezi dönüşü hastanede refakatçi kalmak zorunda olduğum için bu gün sizlerle paylaşıyorum.Akciğer kanseri olan dedem için dualarınızı bekliyorum..
Hafta içi Ali kardeşimle istişare edip böyle bi gezi yapmayı düşündük.
Gidiş istikametimiz ;
Ankara-Şereflikoçhisar-Aksaray-Nevşehir(330km)
Dönüş Nevşehir-Kırşehir-Kırıkkale-Ankara(290km)
Sabah saat 8 de yola koyulmak için sözleştik , ben motoru garajdan çıkarıp , bu güzel havada güzel sesleriyle günümüze renk katan arkadaşlarımıza yardımcı olduktan sonra yola koyuldum ☺

Ankamall avm önünde buluşmak için sözleşmiştik .

Aslında ikimizde her gittiğimiz yerde "crf miz olsa şuraları talan ederdik" diyoruz . Sonra Crf ile bu kadar asfalt yol bitmezdi deyip kendimizi avutuyoruz ☺
Tuz gölünde japon arkadaşlar ürettikleri motosikletlerin hakkını verdiğimiz için teşekkür edip foto çekinmek istediler

Kartal'a aşkımız derinden..

Birdaha durmamak üzere yola koyulsak da çok üşüdüğümüz için bi el hohhlama molası veriyoruz ☺

Aksaray'a kadar yol muazzam , Aksaray-Nevşehir arası fena sayılmaz ama çok beğenemedik.
Ve Nevşehir'e vardık

Bu arada kaskı yeni aldım agv k3 sv , ls2 ve hjc ye göre çok iyi ancak hatırı sayılır şekilde ses ve çok az rüzgâr alıyor.
Uçhisar'a gitmeden merkezde yemek yedik , orada fahiş fiyatlar olacağını tahmin etmiştik. Ancak aklımıza gelmesine rağmen marketten kola çekirdek almayı unuttuk. Yemekten değilde , 2 adet teneke cola turka 2 adet avuç içi dolusu tuzlu çekirdek bize 20tl ye girdi patladı
Nihayet Uçhisar'a vardık , Kalenin tepesinde manzara süper , içeri giriş tam 8 öğrenci 4 tl. Biz öğrenciyiz zaten

Biz epey gezdik ama en güzel fotoğraflar kalenin üzerinden çektiklerimiz ..
Crossum olsa Erciyes'e kadar giderdim ☺



Çıktığım yer tehlikesiz gözükse de aşşağısı uçurumdan daha uçurum , yaklaşık 20 kişi telefonunu verip oradan fotoğraflarını çekmemi istedi


Yaklaşık 2 saat gezip yorulduktan sonra Aşıklar tepesi diye bi yerde oturduk kola çekirdek için , sonra choppercı arkadaşlar geldi . Geneli 38 plakaydı , biz olsak gezdiğimiz yerlerdeki motorcularla muhabbet sohbet telefon almaya kadar gider , adamlar bi selam bile vermedi
Bizim kardonun yukardan görüp "hatuna bak koca motoru nasıl sürüyo" dediği arkadaşta upuzun saçlı bi erkek çıktı


Dönüşte pek foto çekinmedik , Ali önde ben arkada gidiyorduk Amcalar(polis) benim plakamı anons etti , gangstermişim gibi sağa çekte sağa çek... Ali de m4 egzoz var 4 silindir basbasbağırıyor , o topukladı ben sağa çektim ☺
Evraklardada , ekipmanlardada , motosiklettede eksik yok. Tek eksiğim a2 ile mt07 kullanmam onuda bilmiyorlar sanırım tamam sorun yok diyip gönderdiler ☺
Dönüşte direk hastaneye geldim , tekrar dedem için dualarınızı bekliyorum arkadaşlar.

Hepimizin kaskına taş değmesin , yeni gezimizin konusunda görüşmek üzere ☺
Hafta içi Ali kardeşimle istişare edip böyle bi gezi yapmayı düşündük.
Gidiş istikametimiz ;
Ankara-Şereflikoçhisar-Aksaray-Nevşehir(330km)
Dönüş Nevşehir-Kırşehir-Kırıkkale-Ankara(290km)
Sabah saat 8 de yola koyulmak için sözleştik , ben motoru garajdan çıkarıp , bu güzel havada güzel sesleriyle günümüze renk katan arkadaşlarımıza yardımcı olduktan sonra yola koyuldum ☺

Ankamall avm önünde buluşmak için sözleşmiştik .

Aslında ikimizde her gittiğimiz yerde "crf miz olsa şuraları talan ederdik" diyoruz . Sonra Crf ile bu kadar asfalt yol bitmezdi deyip kendimizi avutuyoruz ☺
Tuz gölünde japon arkadaşlar ürettikleri motosikletlerin hakkını verdiğimiz için teşekkür edip foto çekinmek istediler

Kartal'a aşkımız derinden..

Birdaha durmamak üzere yola koyulsak da çok üşüdüğümüz için bi el hohhlama molası veriyoruz ☺

Aksaray'a kadar yol muazzam , Aksaray-Nevşehir arası fena sayılmaz ama çok beğenemedik.
Ve Nevşehir'e vardık

Bu arada kaskı yeni aldım agv k3 sv , ls2 ve hjc ye göre çok iyi ancak hatırı sayılır şekilde ses ve çok az rüzgâr alıyor.
Uçhisar'a gitmeden merkezde yemek yedik , orada fahiş fiyatlar olacağını tahmin etmiştik. Ancak aklımıza gelmesine rağmen marketten kola çekirdek almayı unuttuk. Yemekten değilde , 2 adet teneke cola turka 2 adet avuç içi dolusu tuzlu çekirdek bize 20tl ye girdi patladı
Nihayet Uçhisar'a vardık , Kalenin tepesinde manzara süper , içeri giriş tam 8 öğrenci 4 tl. Biz öğrenciyiz zaten

Biz epey gezdik ama en güzel fotoğraflar kalenin üzerinden çektiklerimiz ..
Crossum olsa Erciyes'e kadar giderdim ☺



Çıktığım yer tehlikesiz gözükse de aşşağısı uçurumdan daha uçurum , yaklaşık 20 kişi telefonunu verip oradan fotoğraflarını çekmemi istedi


Yaklaşık 2 saat gezip yorulduktan sonra Aşıklar tepesi diye bi yerde oturduk kola çekirdek için , sonra choppercı arkadaşlar geldi . Geneli 38 plakaydı , biz olsak gezdiğimiz yerlerdeki motorcularla muhabbet sohbet telefon almaya kadar gider , adamlar bi selam bile vermedi
Bizim kardonun yukardan görüp "hatuna bak koca motoru nasıl sürüyo" dediği arkadaşta upuzun saçlı bi erkek çıktı


Dönüşte pek foto çekinmedik , Ali önde ben arkada gidiyorduk Amcalar(polis) benim plakamı anons etti , gangstermişim gibi sağa çekte sağa çek... Ali de m4 egzoz var 4 silindir basbasbağırıyor , o topukladı ben sağa çektim ☺
Evraklardada , ekipmanlardada , motosiklettede eksik yok. Tek eksiğim a2 ile mt07 kullanmam onuda bilmiyorlar sanırım tamam sorun yok diyip gönderdiler ☺
Dönüşte direk hastaneye geldim , tekrar dedem için dualarınızı bekliyorum arkadaşlar.

Hepimizin kaskına taş değmesin , yeni gezimizin konusunda görüşmek üzere ☺