Nevşehir Göreme-Uçhisar kalesi-peri bacaları gezimiz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar , dün günübirlik yaptığımız geziyi akşam gezi dönüşü hastanede refakatçi kalmak zorunda olduğum için bu gün sizlerle paylaşıyorum.Akciğer kanseri olan dedem için dualarınızı bekliyorum..

Hafta içi Ali kardeşimle istişare edip böyle bi gezi yapmayı düşündük.
Gidiş istikametimiz ;
Ankara-Şereflikoçhisar-Aksaray-Nevşehir(330km)

Dönüş Nevşehir-Kırşehir-Kırıkkale-Ankara(290km)

Sabah saat 8 de yola koyulmak için sözleştik , ben motoru garajdan çıkarıp , bu güzel havada güzel sesleriyle günümüze renk katan arkadaşlarımıza yardımcı olduktan sonra yola koyuldum ☺



Ankamall avm önünde buluşmak için sözleşmiştik .


Aslında ikimizde her gittiğimiz yerde "crf miz olsa şuraları talan ederdik" diyoruz . Sonra Crf ile bu kadar asfalt yol bitmezdi deyip kendimizi avutuyoruz ☺

Tuz gölünde japon arkadaşlar ürettikleri motosikletlerin hakkını verdiğimiz için teşekkür edip foto çekinmek istediler 😁



Kartal'a aşkımız derinden..


Birdaha durmamak üzere yola koyulsak da çok üşüdüğümüz için bi el hohhlama molası veriyoruz ☺



Aksaray'a kadar yol muazzam , Aksaray-Nevşehir arası fena sayılmaz ama çok beğenemedik.

Ve Nevşehir'e vardık


Bu arada kaskı yeni aldım agv k3 sv , ls2 ve hjc ye göre çok iyi ancak hatırı sayılır şekilde ses ve çok az rüzgâr alıyor.

Uçhisar'a gitmeden merkezde yemek yedik , orada fahiş fiyatlar olacağını tahmin etmiştik. Ancak aklımıza gelmesine rağmen marketten kola çekirdek almayı unuttuk. Yemekten değilde , 2 adet teneke cola turka 2 adet avuç içi dolusu tuzlu çekirdek bize 20tl ye girdi patladı 😁

Nihayet Uçhisar'a vardık , Kalenin tepesinde manzara süper , içeri giriş tam 8 öğrenci 4 tl. Biz öğrenciyiz zaten 😁



Biz epey gezdik ama en güzel fotoğraflar kalenin üzerinden çektiklerimiz ..
Crossum olsa Erciyes'e kadar giderdim ☺







Çıktığım yer tehlikesiz gözükse de aşşağısı uçurumdan daha uçurum , yaklaşık 20 kişi telefonunu verip oradan fotoğraflarını çekmemi istedi 😁




Yaklaşık 2 saat gezip yorulduktan sonra Aşıklar tepesi diye bi yerde oturduk kola çekirdek için , sonra choppercı arkadaşlar geldi . Geneli 38 plakaydı , biz olsak gezdiğimiz yerlerdeki motorcularla muhabbet sohbet telefon almaya kadar gider , adamlar bi selam bile vermedi 😁
Bizim kardonun yukardan görüp "hatuna bak koca motoru nasıl sürüyo" dediği arkadaşta upuzun saçlı bi erkek çıktı 😁




Dönüşte pek foto çekinmedik , Ali önde ben arkada gidiyorduk Amcalar(polis) benim plakamı anons etti , gangstermişim gibi sağa çekte sağa çek... Ali de m4 egzoz var 4 silindir basbasbağırıyor , o topukladı ben sağa çektim ☺
Evraklardada , ekipmanlardada , motosiklettede eksik yok. Tek eksiğim a2 ile mt07 kullanmam onuda bilmiyorlar sanırım tamam sorun yok diyip gönderdiler ☺

Dönüşte direk hastaneye geldim , tekrar dedem için dualarınızı bekliyorum arkadaşlar.


Hepimizin kaskına taş değmesin , yeni gezimizin konusunda görüşmek üzere ☺
 
Katılım
16 Ağu 2016
Mesajlar
87
Allah acil şifalar versin..

Kapadokya türkiye için değil dünya için çok önemli bir bölge ama her yerin olduğu gibi kapadokya nın da değerini bilmiyoruz malesef.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
ALLAH şifa versin.

Geziniz güzel olmuş.İnsan yaşamında çok önemlidir bu geziler.Fırsat olmuyor herzaman.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi dilekleriniz için sağolun arkadaşlar . Beğenmenize sevindim , gitmek isteyen herkesede tavsiye ederim ama bizim gibi günü birlik değil . 1 gün kalıp doya doya gezmelisiniz , muhteşem bi yer..
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Aksaray'a geldiğinizi bileydim bi çay ısmarlardım. :)

Ayrıca Aksaray'da Nevşehir'den daha çok gezilecek yer vardı. Direk geçmeseydiniz keşke. Bi dahasına rehberlik edebilirim. Güzelyurt Selime Yaprakhisar vs vs
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aksaray'a geldiğinizi bileydim bi çay ısmarlardım. :)

Ayrıca Aksaray'da Nevşehir'den daha çok gezilecek yer vardı. Direk geçmeseydiniz keşke. Bi dahasına rehberlik edebilirim. Güzelyurt Selime Yaprakhisar vs vs

Valla aklıma gelmedin değil hocam , hatta bi kaç motosiklet gurubu gördük gözlerim senin ktm yi aradı ☺ Bidahakine 1 gün önceden yazarım sana inşaallah.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Yaz tabi beklerim. Profilimde numaramda var.

Yamaha 660lı grubuda gördün mü ? Konya Aksaray arasında karşılaştık bikaç kez onlarla. 07 plakalardı. 10dan fazla motor önlerinde pikap gidiyordu.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Güzel gezi olmuş,yüreğinize sağlık,ALLAH kaza bela göstermesin,yolunuz her daim açık olsun,selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dedem bu gün saat 02.30 gibi vefat etti arkadaşlar , her ölüm zamansızdır fakat çok eziyet çekiyor kendiside ölümü diliyordu.

Allah rahmet eylesin inşaallah.
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
Allah şifa versin. Ben de İstanbul -Kapadokya ilk uzun gezimi yapıcam inşallah, özellikle bu yol için tavsiyeleriniz nelerdir, Nerelerde mola verilir, yollar nasıldır vb.?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah şifa versin. Ben de İstanbul -Kapadokya ilk uzun gezimi yapıcam inşallah, özellikle bu yol için tavsiyeleriniz nelerdir, Nerelerde mola verilir, yollar nasıldır vb.?

Ankara'ya kadar nerelerde mola verirsiniz bilemiyorum ama Ankara'dan sonra Gölbaşı -Tuz gölü - Aksaray molalarıyla gidersiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst