Network Marketing Hakkında Neler Biliyorsunuz?

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Haram olan herhangi bir şey yok bunda arkadaşım bir urun var ve urunu satıyorsun. Satmak için uğraşıyorsun emeğini koyuyorsun ortaya. Yalan söyleme işi kişinin karakter meselesidir. Birileri yalan soyluyor diye bunu topluma mal edemeyiz.

görüşünüz için teşekkürler
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşım benı bu işe sokmak istedi :) Şöyle kazanacaz böyler kazanacaz diye geldi. Bana sunum gösterdi :) Ne dandik bi sunumdur o be :) ee dedım nasıl olacak 750 $ verecen dedi eeee dedim :) her üye yaptığın(Her Kazığı soktuğun arkadaşın) demek istedi burda 120 $ kazanacakmısım babababa :) 750 $ ı ben dandık hosta verecem 1 de arkadasımı 750 $ içeri sokup 120 $ kazancam :) sistemı bilmesem ağzıma zıçacaktı :) Benı bu işe girmedi diye lanetlemekle kalmadı benımle şu anda konusmuyor :)1 senedir bu işin içinde. 60 tane üyesi olduğunu sölemişti. nerede arabalar darabalar :)

KISACASI BU İŞİN ÖZETİ = SAADET ZİNCİRİ. ÖPÜLDÜNÜZ gençler.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
quest net vardı la bi ara, noldu ona :p

Son yüzyılın büyük bilgelerinin birinden gelsin:

"Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler,
evvela haysiyetlerini,
sonra hürriyetlerini
ve daha sonra istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar."
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Ahahah yav yıl 2014 oldu bırakın şu saadet zincirini artık
Bırakmayı geçtim . Geçenlerde eleman ariyor. Numaramı benımle küsen bebeden almıs kesin beli. Abi napıon ne ediyon dedi. dedim para basıyorum. sen napıyosun? bende bi işe girdim abi senınde girmenı ısterım daha cok para basarız dedi. Mega işimi dedim. hadi ya abi sen nerden biliyorsunnnnn dedi :) la b. sktir git dedim sinirlendım.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Bırakmayı geçtim . Geçenlerde eleman ariyor. Numaramı benımle küsen bebeden almıs kesin beli. Abi napıon ne ediyon dedi. dedim para basıyorum. sen napıyosun? bende bi işe girdim abi senınde girmenı ısterım daha cok para basarız dedi. Mega işimi dedim. hadi ya abi sen nerden biliyorsunnnnn dedi :) la b. sktir git dedim sinirlendım.

Anneme kataloh dağıtmışlar geçen, aynen şöyle yazıyordu.

Topluluğun olduğu yerleri ıskalamayın, düğün, cenaze, nişan, bayram, günler ve her türlü kadınların olduğu toplantılar.

Kataloğun arka sayfasında A dan Z ye kadar tüm kadın isimlerini yazmışlar. Bunları okuyun aklınıza bu isimde bir arkadaşınız gelirse hemen not alın diyor.

10 yıl önceki lise arkadaşınız bile olabilir, kesinlikle aramaktan kaçınmayın.

Yani 5 yıldır aramayan bir arkadaşın arıyorsa, buluşalım diyorsa ya borç isteyecek yada Mega işidir zaten.

Ama çabalarını taktir ediyorum hakikaten :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Anneme kataloh dağıtmışlar geçen, aynen şöyle yazıyordu.

Topluluğun olduğu yerleri ıskalamayın, düğün, cenaze, nişan, bayram, günler ve her türlü kadınların olduğu toplantılar.

Kataloğun arka sayfasında A dan Z ye kadar tüm kadın isimlerini yazmışlar. Bunları okuyun aklınıza bu isimde bir arkadaşınız gelirse hemen not alın diyor.

10 yıl önceki lise arkadaşınız bile olabilir, kesinlikle aramaktan kaçınmayın.

Yani 5 yıldır aramayan bir arkadaşın arıyorsa, buluşalım diyorsa ya borç isteyecek yada Mega işidir zaten.

Ama çabalarını taktir ediyorum hakikaten :)

Aynen katılıyorum. Birde bu işe bulaşanlar işi övüyorda övüyor. Arkadaşa kazık atmak övünülecek duruma gelmiş :)BU işe qirmedim. işi gayette iyi biliyorum ne olduqunu :) o yuzden işe girdinde yapamadın edemedın gibi yorumlara kapalıyım. Arkadaşlarımı kertmekten hoşlanmıyorum!!!
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Aynen katılıyorum. Birde bu işe bulaşanlar işi övüyorda övüyor. Arkadaşa kazık atmak övünülecek duruma gelmiş :)BU işe qirmedim. işi gayette iyi biliyorum ne olduqunu :) o yuzden işe girdinde yapamadın edemedın gibi yorumlara kapalıyım. Arkadaşlarımı kertmekten hoşlanmıyorum!!!

Anladığım kadarıyla sende bu işten iyi küskü yemişsin, şimdi burada sisteme mok atıyorsun.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Bırakmayı geçtim . Geçenlerde eleman ariyor. Numaramı benımle küsen bebeden almıs kesin beli. Abi napıon ne ediyon dedi. dedim para basıyorum. sen napıyosun? bende bi işe girdim abi senınde girmenı ısterım daha cok para basarız dedi. Mega işimi dedim. hadi ya abi sen nerden biliyorsunnnnn dedi :) la b. sktir git dedim sinirlendım.
İyi demişsin ben de dayanamıyorum böyle insanlara
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
dubaiye gidecez daha :D ordan singapore :D ordan dünyayı qezecez. ÜNİVERSİTE öğrencileri özellikle bu işin içinde :) boş vakit cok nasıl olsa :)

Bizde üniversite öğrencisiyiz, ayıp ettin şimdi.

Cici giyinmiş bir kız kafede mafede yaklaşırsa direk telefonu çıkarıp saate bakar gibi yapıp kaçıyorum.

HEr yıl yeni gelen enayileri kafalıyıp bu işin içine sokuyorlar.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bizde üniversite öğrencisiyiz, ayıp ettin şimdi.

Cici giyinmiş bir kız kafede mafede yaklaşırsa direk telefonu çıkarıp saate bakar gibi yapıp kaçıyorum.

HEr yıl yeni gelen enayileri kafalıyıp bu işin içine sokuyorlar.

Birde kırmızı mavi ceket giyiyorlar. Facede 1 arkadasım var ota boka go go go mega yazıor. sıçmaya gitse go go mega yazıor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------


işin en süper özeti bu olsa qerek :D
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
İşin guruları burada her şeyi anlatmış zaten

daha konuşmaya gerek yok.

işe girmeyen adamlar neyin ne olduğunu daha iyi biliyor ya daha da diyecek bir şey yok.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
İşin guruları burada her şeyi anlatmış zaten

daha konuşmaya gerek yok.

işe girmeyen adamlar neyin ne olduğunu daha iyi biliyor ya daha da diyecek bir şey yok.

İlla dolandırılmak mı lazım bu işi anlayabilmek için? Veya sen yada kız arkadaşın bu işte para kazanabiliyor diye herkes kazanacak mı demek ?

Bu iş tüm dünyada bilinir ve internette arama yaparsan hemen hemen her sitede dolandırıcılıkla anılır.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Herkes kazanacak demiyorum demedim de. Çalışan kazanacak dedim. Bu işe giren zaten şartları bilerek giriyor. Ama beleşten para kazanma hayali ile giren Türk insanı ve yandaşları parayı kazanamayınca sisteme çamur atıyorlar. Sistemi tam olarak ehil ağızlardan dinlemeyen kesim de orada burada konuşuyor. Türk insanının ne olduğunu bilmesek ben de inanacağım.

Her zaman derim Allah beyin vermiş kullanalım diye ama turkiye de görmediğimiz bir şey bu.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Ben hiçbir zaman bu tarz işlere bulaşmadım, etrafım bulaşıp parasını ve emeğini batıran ibretlik arkadaşlarla dolu.

Amway veya Avon bir nebze sattığı maldan hisse veriyor ancak Mega Holding denilen yapılaşmada herhangi bir ürün ticareti falan söz konusu değil. Piramitin altını tamamla ve zengin ol mantığı var.

enes'in yaptığı iş yasal falan değil. Piramit üyelikle satış yapmak yasak. Ama kimlere para yediriyorsa şu anlık seslenmiyorlar.

Fakat cemaat- aKP örneği gibi gün gelecek ve eneste kendinden öncekilerle aynı akıbeti paylaşacak.

İşe gelirsek, para kazanmak mümkün fakat öyle her takım elbiseyi çekene inanmamak lazım. Milletin gözünü boyamak için düzenlenen yurt dışı seyahatleri, boğaz eğlenceleri, lüks otellerdeki toplantılar hepsinin bir amacı var ve bu amaç çokta masum değil.

Eğer aylık geliri iyi bir öğrenciysen, ailen zenginse, özel üniversitede cebi dolu ancak kafası boş arkadaşların varsa bu sistem çok güzel. Topla altına onlarca kişi, yolunu bul. Fakat sivas cumhuriyet üniversitesinden 1000 dolar verip bu sisteme katılacak kaç kişi çıkacak? Ben 3. üniversitemi okuyorum etrafımdaki öğrencilerin bir çoğu 2 liralık yemekhane yemeği yemek için sıraya giren, 1 tl dolmuş parası vermemek için otostop çeken öğrencilerle dolu.

Bir öğrencinin maddi durumunun olmaması ayıplanacak bir durum değil elbet ancak öğrenci kitlemizin maddi durumu budur. Bu insanları kısa yoldan zengin edecek vaatler ile "hayal tüccarlığı" ile "saadet zinciri" ile kandırmak hiç hoş değil.

Kendi ev arkadaşlarım izmirde girdi bu işe. Günlerce dil döktüm. En fazla 2-3 tane üye bulabildiler ve gelecek sene ödemeleri gereken 1000 doları ödeyemeyip sistem çıkarılınca anladılar. Zengin olma, araba sahibi olma yada ne bileyim 15-20 bin liralık motor sahibi olabilme hevesi ile mantıklı düşünemediler.

Benim yaptığım çamur atmak değil, konferanslarda anlatıldığı kadar kolay olmayacağı bu işin. İsteyen girsin ve denesin. :)

Annemi kandırmak için her gece amway'dan arayan karıya ağız dolusu küfür ettikten sonra bir daha aramadı mesela, sistemin başındaki zilli gün gün dolaşıp tüm kadınları kafalayıp iyi para kazanıyor ancak bizim ev gereksiz avon ve amway ürünleri ile doluyor. Yani kazananı nadir, kaybedeni bol sistemler bunlar.
Dostum super aciklamissin.Tebrik ederim.
Bu aksam bi arkadasim daha uye olmadan beni kandirmaya calisti.2 saat dil dokmeme ragmen yarin katilacagini soyledi.Yani parani kaptiracaksin daha sonra parani cikarabilmek icin es,dost,akraba kimi kandirabilirsen kandirip onlarida dolandiracaksin.Ama dolandiracak birini bulamazsan kaziklandiginla kaliyorsun.Seminerlere katilan bu isten anlayan arkadaslarida disliyorlarmis.Tasarim isinden anlamayan kisileri hedef aliyorlar ve kandirana kadar peslerini brakmiyorlar.Bi kere burdan supelenmek lazim,madem bu kadar guzel bidey neden pesimizden kosuyorlar.Web tasarimla biraz ugrasmistim ama cok anlamam acikcasi.Bi kere anlamadigin bi ise girmek ne kadar mantikli.Ordan baktiginizda bile isin ic yuzu belli oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Bide parasini kaptiran bu olusuma toz kondurmuyor.Ne var bu kadar gurur yapicak.KAZIKLANDIK deyin bitsin iste.Para kazanmak ugruna sevdigin sevmedigin insanlarla dusman olmaya deger mi?Yillardir gorusmedigin insanlara kanki muamelesi yapiyorsun.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
En uzak durulası sistem, bence açtığın bu konuya bile girme bi daha saygılar,
 
Katılım
28 Eki 2009
Mesajlar
121
Kısa ve öz olarak network market işini insanları kandırarak ceplerindeki parayi yasal yollarla gasp etme şeklidir. Asıl kaymağı en üsttekiler yer sende çabalar durursun.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst