Nereye gıtmeli 3-4gunlugune?

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Arkadaşlar bana istanbuldan ege taraflarında veya tekirdağ taraflarında pansiyon güzel kalınabilecek biryer önerebilirmisiniz?Güzergah hakkındada bilgilendirirseniz sevinirim. 3-4gunlulgune gıtmeyı dusunuyorum.Hem motoruda bıraz calıstırmıs olurum ozellıkle bu guzergahlarda gezı yapmıs arkadaslar yardımcı olursa sevınırım.Saygılar

Shot at 2007-08-17

Bu güzegahda mı daha iyi yolsa yalova bursa tarafımı?:silent:
not:yeşil okla gösterilen yer benim gidiceğim yer değil bir yerden alınca haritayı tabi böyle sorunlar çıkabiliyor

Shot at 2007-08-17
aslında ayvalığa gitme fikrim vardı fakat gidebilirmiyim bilmiyorum.Yada nerden gitsem daha uygun olur :silent:aklım karışmış durumda:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Sevgili erdo2002, sen atla motoruna ve doğru; doğu veya batı tarafı farketmez, Marmara denizinin etrafını turla aheste aheste... İnan çok yerden daha güzel noktalar keşfedeceksin... Gölü var, koyları var, dağları var, şelaleleri var... Kaplıcası ayrı güzel, tarihi ayrı güzel... Zaman zaman benim yaptığım bir şeydir bu tur... Çok seveceksin... Hadi kolay gelsin, kazasız belasız yolculuklar...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sevgili erdo2002, sen atla motoruna ve doğru; doğu veya batı tarafı farketmez, Marmara denizinin etrafını turla aheste aheste... İnan çok yerden daha güzel noktalar keşfedeceksin... Gölü var, koyları var, dağları var, şelaleleri var... Kaplıcası ayrı güzel, tarihi ayrı güzel... Zaman zaman benim yaptığım bir şeydir bu tur... Çok seveceksin... Hadi kolay gelsin, kazasız belasız yolculuklar...

evet belkide haklısın.Maceracı olmak gerek :) Yola çıkmak lazımki devamı gelsin.Fakat sizce günü birlik geziyemi çıkmalı yoksa yatılı olarakmı hangisi daha akıllıca ve mali külfeti az olur:silent: Birinde benzin dierinde yatma ücreti var :silent:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tekirdağ tarafından başla dolanmaya, Gelibolu yarımadasına kadar beğendiğin yer olursa yerleşirsin, olmazsa Gökçeada, Bozcaada bir feribot kadar yakın, oralarda da mı içine sinen yer yok, Çanakkale tarafına geçer, oralarda bakarsın, hiç beğenmediysen geze geze Bandırma'dan, Bursa'dan, Yalova'dan eve dönersin.

(Beğenemezsenleri rotayı tamamlayabilmek için yazdım o kadar:), hiçbir yeri beğenemeyeceksen hiç çıkma zaten:p)

İyi yolculuklar...:rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
52
Ben yarın eneze gidiyorum daha önce hiç gitmedim ama giden arkadaşlarım denizinin çok güzel olduğunu söylüyorlar.Bakalım kısmet neyle karşılacağız.Hersene ayvalığa gidiyorum.Tabi arabayla.Ama senin için güzel bir deneyim olur bence bandırmaya feribotla git.Zaten çok az gunun var yolda zaman öldürmemiş olursun ayvalıkta gezersin.Enezde 280 km kadar yol varmış ist dan.Oda senin için bir secenek olabilir.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kaz dağlarınada gidebilirsin
bi motosiklet dergisinde detaylı bi gezi anlatımı vardı
motosiklet için güzel bi yol ve vadilerle dolu bi gezi
netten bi araştır bulursun bişeyler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst