- Katılım
- 3 Ara 2005
- Mesajlar
- 124
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bilindiği birinci köprüden nakit geçiş kalkıyor bu ogs nası geçicez karşıya bu ogs denen cihazı aldık diyelim neremize takıcaz geçerken elimizdemi sallıyıcaz yoksa ey devletin yetkilisi o köprüden araba kadar vergi aldığın motorda geçiyor nolcak o yolu kullanan arkadaşlar napıyor bi fikir şeyedinde bizde faydalanalım