Neremize takıcaz

Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
124
Arkadaşlar bilindiği birinci köprüden nakit geçiş kalkıyor bu ogs nası geçicez karşıya bu ogs denen cihazı aldık diyelim neremize takıcaz geçerken elimizdemi sallıyıcaz yoksa ey devletin yetkilisi o köprüden araba kadar vergi aldığın motorda geçiyor nolcak o yolu kullanan arkadaşlar napıyor bi fikir şeyedinde bizde faydalanalım
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Motorlara hala OGS vermiyolar, motorda KGS kullanmak gerekiyo.:cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
1. Köprü yani Boğaziçi Köprüsünde hiç nakit geçiş gişesi olmayacak. Sadece kartla ve OGS ile geçilecek, bu yüzden motor için mantıklı olan KGS kartıdır. Ama F.S.M. köprüsünde nakit geçiş gişsei olacak...
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
yahu arkadaşlar motorlar için OGS veriliyor ben kullananı gördüm ayrıca kolda taşınan cırtlı bir cep gibi şeffaf bi nane var onun içine koyuyorsun kısmet olursa bugün bende gidip alıcam ogs yi yani yok motor a vermiyoruz diyenler yalan söylüyor bilginiz olsun...
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
dostum bence köprüden geçme karadan dolaş hem köprü çok pahalı :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ben her geçtiğimde kaçak geçiyorum :) şuana kadar hiç bişi olmadı valla :)
bi kaç yöntem göstereyim :)

1- Paralı geçiş için :- arabanın tam arkasında bekle adam parayı verecek öndeki şey kalkacak sen arabayla birlikte gidiyorsun araba geçmeden sen geçiyorsun zaten :) sonra yoluna devam et

2-Ogs nin oraya gelirken biraz yavaşla öndeki araba ogs den gectiğinde hemen arkasından takip et oradaki tı tıt ötecek sende onla birlikte geçecen :D heuhe böylece hiç bişi olmicak
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaskın üstüne yapıştırın :)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
eheh diğer araçlar gibi ön camı kullanabiliriz.
ön camı olmayanlar bi el havada geçerler gişeden :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz kuralları hiçe saydığımız için farklıyız ,MOTORCUYUZ.Boşverin .
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
motorları küçük olan arkadaşlar..köprünün başında otobüse binsin geçincede insin bölelikle 2 ytl ye geçmiş oluolar :p
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
63
benim ogs ewde duruyo ben kaçak olarak geçiyorum kamerada plakayı çekip otomatik olarak düşüyo!!!
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
baslik super gercekten :)
cbr1100xx nasıl yanı? kacak gectıgınde normal mı dusuyo yoksa cezalı mı dusuyor?eger normal ise ogs en mantıklısı ve tasımaya da gerek yok gibi ???
bide neden ogs neden kgs? hangisini almak lazım.
mıllet motorcuları yanlıs tanıyor dıyıp napalım dıye dusunurken bıde kacak mı gececez yapmayın ya olurmu oyle seyler:farao:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Benim bir tanıdık kgs kartını koyduğu bir kol cebi kullanıyor.Ama anlamadığım,rüzgarlığa bir ogs takılabilecekken neden kgs?Ayrıca bnm hatırladığım zamanında kgs ''motosikletler de rahat kullanır hemi'' diyerekten çıkartılmıştı?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
KGS her kredi kartına uygulanıyor mu, yoksa illa Ziraat/Halkbanktan mı almak lazım?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
149
öyle adamlar var ki ; plakayı kapatmak için mıknatıslı plaka kabı gibi birşey yapmış.Gişelere gelirken plakanın üştüne mıknatısı ile yapıştırıyormuş. Yakında seri üretime geçer sanırım arkadaşlar..!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst