yahu akalteke,nereden buluyorsun bu kadar enerjiyi,bravo doğrusu.Ben evde miskin miskin otururken sen yine bir yerlere sefer eylemişsin.Resimler için de teşekkürler.Motorlar yakıyor hani.
Bu arada Şamlar köyü ne tarafta,nasıl gidilir,nesi meşhurdur?Biraz bilgi verirmisin?