"...nefes aldık..."

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu akalteke,nereden buluyorsun bu kadar enerjiyi,bravo doğrusu.Ben evde miskin miskin otururken sen yine bir yerlere sefer eylemişsin.Resimler için de teşekkürler.Motorlar yakıyor hani.
Bu arada Şamlar köyü ne tarafta,nasıl gidilir,nesi meşhurdur?Biraz bilgi verirmisin?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
İşte böyle motorcu olmak lazım.!:cat: :rendeer:

HEYYY MİLLET.!görüyorsunuz.MOTORUN HAKKINI VERİN HAKKINI:wiinkk:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
abi burası neresi ya güneşin batımı harika valla canımı çektirdin hee
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Paylaşıma teşekkürler böyle manzaralarla bizde bir nebze nefes alıyoruz. Hele o çeşmeden bende su içmiş kadar oldum en sevdiğim şeydir tatlı yorgunluk ardından su içmek soğuk soğuk el yüz yıkamak. :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
vay tamer baba ne güzel geziyonuz.
tabi motor var gezersiniz..
biz araba ile tırmalıyoruz. kıskandım valla
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Tamer abi valla enerji... Billa enerji... Bana diyosun da vampir gibi diye... Sen benden de betersin... Enerji konusunda :queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ayıp be birde bana eküri diyorsun beni almadanda gidiyorsun,darıldım birdaha gelirsem senle kampa veya geziye.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
abi ayıp be birde bana eküri diyorsun beni almadanda gidiyorsun,darıldım birdaha gelirsem senle kampa veya geziye.


yok engin sen ikimizinde aklındaydın aradıkta sen meşkuldun ve o gün zaferle ben biraz derteleştik. o kadar senlede gideriz sorun değil
zamanı söyle yeter
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karakartalmir ayıp etmişler bence de. hehehehe
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
tamer sana diyeceğim şeyi msn de dedim ayıp kardeşim hem gelemeyceğimi biliyon hemd e çağırıyorusun alceğin ossun
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
78
cık cık cık birde ayçiçeği ÇALDIK diyorlar kötü örnek oldunuz şimdi bana dalıyorum yan bahçeye:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst