Bir kaç kez kaza yaptım bir kaç kez de büyük kazayı atlattım.
Gidiş-geliş toplam 2 şerit olan merter metro'nun alt yolunda ortadan giderken, yanımdaki araba aniden sola girdi, ben arka kapısına çarptım, motor sola yattı, arabanın sol arka lastiğinde ezileceğim diye çok korktum. ufak çizikler vardı motorda, ama yere düştüğümde gazım hala açıktı, beni hep bu hareketim endişelendiriyor. ben full koruma idim kask dizlik mont, hiç bir şey olmadı. sinyal verdiğini iddia etti, verse bile insan bir bakar sollayan var mı diye... :cyclopsan
Sadece gidiş 2 şeritli sıkışık trafikte gidiyorum, önümdeki kuryeyi takip ediyorum, 2-3 metre var aramızda... birden önüne yaya çıktı, frene basmak zorunda kaldı. ben de asıldım frenlere, belki durabilirdim ama yine gazı açık unuttum... ön çamurluğumun uç kısmı kırıldı, kuryede bir şey yoktu çok şükür. :cat:
Bir kere haliçte kaptırdım gidiyorum, takip mesafem 20-30 metre var, aynaya bakayım dedim, gözümü önüme çevirdiğimde manzara çok korkunçtu, giderek yaklaşıyordum önümdeki araca hızla... aniden kökledim frenleri, çok fena bir fren sesi çıktı, 20-30 santimetre kala durabildim... bakın nereden nereye, 20-30 metre, 20-30 santimetre...

ale:
Yine bir gün merterde migros'un hizasında E5'teyim, okuldan çıktım heyecanla eve doğru yol alıyorum, akıcıydı trafik, rahatça şerit değiştiriyordum, fakat tam bir şerit çizgisinin üzerine çıkıyordum ki, sağımdaki ve solumdaki arabalar farkında olmadan birbirlerine yaklaştılar ve beni sıkıştırdılar. frenler yine işe yaradı.
sonuç:
takip mesafesi ve bunu koruyabilecek gerekli dikkat
fren yaparken gazı kapatabilmek
full koruma
bunlar benim için en önemli şeyler.