- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
PCX'in frenlerini türklere özel yapmışlar heralde, ön frene basınca kayıyor diye ön fren kullanmayan ama sadece arka frenle de duramayıp kaza yapanlar için :mrgreen:
arka ve ön kombineli fren sistemi çook eski vespalarda dahi var,güzel birşey..