Neden dualsport, neden CRF250L...

Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
18
Selamlar,

Geçtiğimiz hafta sonu İstanbuldan uzaklaşmak için Darlık, Şile ve Ağva yollarında sürdüm. Videoları kesip biçerken, bir kere daha neden dualsport dediğimizi ve neden CRF250L aldığımızı güzel anlatan bir video çıktığını düşündüm.

CRF250L belki 60 derecelik dik patikalarda 2 zamanlı gibi keçilik yapamayabilir veya virajlarda 180 ile yatamayabilir. Ama her türlü yol durumu için sürücüsünün yetenekleri doğrultusunda çok keyif verebilecek nadir motosikletlerden olduğunu düşünüyorum.

Siz de sürekli şehrin içinde egzoz dumanı solumaktansa ara ara ormanlarda kaybolmayı tercih ederseniz CRF250L ye bir göz atabilirsiniz.

Full HD ve yüksek sesle izlemenizi tavsiye ederim :)

https://www.youtube.com/watch?v=ChfTOzGy_N0

Keyifli seyirler ve sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst