ne yaptın polis abi :'(

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
caddebostan sahilin ilk vukuatı beni buldu :)
atv li abiler yoldan geçerken ki yol tam yol ddeğil. bi yol ama iki tarafında motorlar war arası boş. yani bi atv geçer. ama amcam nasıl becerdiyse geldi benim motora dokundrdu. sola yattı motor :salut::salut::salut:
biraz benzin akmasıyla beraber acı son karşımdaydı :salut::salut:




tutanak tutalım dediler ama ne ehliyet var ne ruhsat. maalesef bi türlü alamadık. bişey olsa ruhsatım yok diye ses çıkaramiycam.
bu motorum lanetli galiba :). bi türlü yüzüm gülemedi bu motorla. hep masraf hep masraf...:salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sende bişey varmı?..:cat:

Geçmiş olsun Aral..:rendeer:

Yapılacak bişey varsa msn'em sende yazılı..:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle geçmiş olsun.ama bak tartışma konusu açıyosun şimdi.sanki birilerine bişiler dokundurur gibi hep masraf demişsin.motorun ne suçu varki laneti olsun demi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bişey yok bende. çimlerde oturuyoruk bi baktım motor yerde :)
canım acıdı :) allahtan sadece siperlik gitti. yüksek bi masrafı yok .
kaderde warmış yapcak bişey yok. allah beterinden korusun...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun.

Peki bunun üstüne ATV'li vatandaşlar olay yerinden uzaklaştı mı?

Yani masrafı karşılama gibi birşey taahhüt etmediler mi?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
öncelikle geçmiş olsun.ama bak tartışma konusu açıyosun şimdi.sanki birilerine bişiler dokundurur gibi hep masraf demişsin.motorun ne suçu varki laneti olsun demi

polemik başlatmak için yazmıyorum baştan söyleyeyim.

bende aynı şeyi düşündüm hele sabah satılık cep telefonu ilanını okuyunca:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:)
durum belli abiler. bilen biliyo.zor durumdayım. neyse gerek yok bunlara. aramızada.
atv li abiler baya ilgilendi. tutanak tutalım karşılayalım fln dediler. ben de ehliyet ruhsat fln lazım olur diye sesimi çıkarmadım.
bi cam için de olay çıkarmaya gerek yoktu zaten ya. her gün yüzyüze bakıyoruz.canı sağolsun. yapcak bişey yok..


he bu arada. sorun sitedeki malum olay hakkında değil.aslında o da o değil :) site dışından ve beni zorlayan birinden. yanlış anlaşılmasın...:rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
geçmiş olsun nazardır nazarrrr :p
sende bişi yoksa sıkma canını hasarda çok büyük değilmiş anlatığına göre
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
:)
durum belli abiler. bilen biliyo.zor durumdayım. neyse gerek yok bunlara. aramızada.
atv li abiler baya ilgilendi. tutanak tutalım karşılayalım fln dediler. ben de ehliyet ruhsat fln lazım olur diye sesimi çıkarmadım.
bi cam için de olay çıkarmaya gerek yoktu zaten ya. her gün yüzyüze bakıyoruz.canı sağolsun. yapcak bişey yok..


he bu arada. sorun sitedeki malum olay hakkında değil.aslında o da o değil :) site dışından ve beni zorlayan birinden. yanlış anlaşılmasın...:rendeer:

Ruhsat durumunu falan unutmuşum :)

Sağlık olsun neyse
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyle yaa.
bu da bi macera oldu işte. hep sürücü suçlu olcak diye bişey yok :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
geçmiş olsun kardeşim iyiki motorun orda ne işi var diye sana ceza yazmamışlar haline şükret bence polis her durumda haklı çıkar bide ehliyetin ruhsatın yoksa senin yerinde olsam motor benim değil arkadaşın filan derdim ordan uzaklaşırdım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst