Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 28 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,335
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
caddebostan sahilin ilk vukuatı beni buldu 
atv li abiler yoldan geçerken ki yol tam yol ddeğil. bi yol ama iki tarafında motorlar war arası boş. yani bi atv geçer. ama amcam nasıl becerdiyse geldi benim motora dokundrdu. sola yattı motor :salut::salut::salut:
biraz benzin akmasıyla beraber acı son karşımdaydı :salut::salut:

tutanak tutalım dediler ama ne ehliyet var ne ruhsat. maalesef bi türlü alamadık. bişey olsa ruhsatım yok diye ses çıkaramiycam.
bu motorum lanetli galiba
. bi türlü yüzüm gülemedi bu motorla. hep masraf hep masraf...:salut::salut:
atv li abiler yoldan geçerken ki yol tam yol ddeğil. bi yol ama iki tarafında motorlar war arası boş. yani bi atv geçer. ama amcam nasıl becerdiyse geldi benim motora dokundrdu. sola yattı motor :salut::salut::salut:
biraz benzin akmasıyla beraber acı son karşımdaydı :salut::salut:

tutanak tutalım dediler ama ne ehliyet var ne ruhsat. maalesef bi türlü alamadık. bişey olsa ruhsatım yok diye ses çıkaramiycam.
bu motorum lanetli galiba
Son düzenleme: