- Konu Yazar
- #1
işlerimin yooğunluğunluğundan bir haftadır bağlanamıyorum siteye aaaabi tıkladım bu hale gelmiş :evil: ve ben bu halini hiç sevmedim arkadaşlar :sad:
acaba yanlış bir siteye mi bağlandım diye baka kaldım bi süre
eski hali çok daha iyiyiydi bence
acaba yanlış bir siteye mi bağlandım diye baka kaldım bi süre
eski hali çok daha iyiyiydi bence