ne oldu bu ck 125' e :))))

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
evet sipariş verdiğim kafa grenajı geldi kendim beceremedim mondialın servisi arkadaşım takarız dedim uğraşmak istemedi herhalde çok uzun işi var tesisat falan yapacaz dedi ohoo dedim hevesim kursağımda kaldı bıraktım dükkana eve geri döndüm içimde kalmadı değil :pale: eve gittim açtım Msn face mt derken telefon çaldı Erkin abi (tr100a nickli)
-Efendim Erkin abeee
-Alparslan aylaksan gel bi kahve içelim
-Boşver abi kahveyi şu benim grenajı takalım ( aradı borçlu çıktı:queen: )
-Ya geç oldu ama neyse hadi gel yapalım :farao: ( ule çattık manyağa demiştir kesin :p )

neyse gittim servisten aldım grenajı doğru Erkin abinin yanına...

hemen başladık öncelik orjinal kafayı çıkardık
http://img84.imageshack.us/img84/890/img0491u.jpg

ve koyulduk işe

http://img225.imageshack.us/img225/5852/img0494mt.jpg

ve çalıştı :)

http://img194.imageshack.us/img194/4797/img0496ft.jpg

Erkin abi ve Davşanııı maşallahh gözlere bak :) tosun gibiydi... :)
http://img194.imageshack.us/img194/2296/img0502ft.jpg

buda şimdi çektim gündüz gözüyle :)

http://img3.imageshack.us/img3/1165/img0508kt.jpg


Erkin abide ayrıca truva cub var eli yatkın o cub tam bir canavar olmuş acayip seri uzun yolda uzayan bir cub anlam veremedim oynamış sağıyla soluyla :) çok teşekkürler erkin abi bu yaz kısmetse bayağı bir gezecez herhalde Erkin abiyle...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ulem ben yeni gördüm ne zaman çektin o resimleri :mrgreen:
davşanda meşhur oldu ha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst