Ne çektiyse artık :)

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
[pankart]Davula siddete hayir.[/pankart]
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
bence bi müzik grubuna ahenk veren şey davulcunun coşkusu ve burda da çok net görülüyo.bi de bundan sonra bizim manga grubunun davulcusuna dikkat edin.80 yaşındaki nine gibi hareketsiz, kanı donmuş yüzünde hiçbir ifade yok sanki zorla yapıyomuş gibi...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
muhteşem performans:santa:
sık kullanılanlarıma ekleyeceğim izlerken keyif aldım paylaşım için sağol
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Hah, bi kişi daha bulmuş eczanenin adresini... Etti mi sana iki :)

[YT]lxebUpRgdKc[/YT]

Şaka maka iyi çalıyor eleman...

[YT]QfMFrpa66TI[/YT]
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Vay be!
Millet oturdugu yerden para kazaniyor anasini satayim.:thumright::23343::
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
valla izlerken keyif aldım...
baterist dediğin böyle olur....
ama bunun kadar zevkli birşey olamaz herhalde...
[YT]JZEoyQ4aWyU&feature=related[/YT]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst