Mondial ne bedbaht bir adamım :(

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun gene mondial vakası lanet olsun cinlileree.....
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
evet bende öyle yaptım bana bu motoru ne zaman verirseniz verin ama bir daha verdiğinizde sorun yaşarsam başta üretici firma olmak üzre,satan bayi ve salihli mondial servisini tüketici hakları mahkemesine baş vurup tazminat davası açacağım dedim
25,07,2009 cmtesi günüden beri motor serviste parça gelecekmiş
bekliyorlar benim şuan nasıl canım sıkılıyor bir bilseniz
gökten buz yağsa motor'a binen bir insanım hatta özetlemek gerekirse << ayranı yok içmeye,tahtırevanla gider ......maya>> bu benim için geçerli motor benim hayatım
arbam var hemde tr deki araç ortalamasına göre iyi sayılabilecek o toz toprak içinde
ama motorumu gÜnde iki kere siler temizlerim
motor benim için<<gök görmediğin oğlu>> olarak adlandırılabilir
ben daha 9 yaşından beri motor üzerinden inmedim
ALLAH bir kaza bela vermezse (hiç bir kuluna vermesin) inmeyide düşünmüyorum
son bu geçen dört gündür motorsuz kalmak bana baya koydu sanki bi yanım eksikmiş gibi geliyor
MORALİM ÇOOOOOK BOZUK :((((:)pr:,:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
283
kesinlikle servisi değiştir...bilmiyorum tabi o bölgede sana yakın başka servis varmı ama, anladığım kadarıyla bunlar garantiden habire parça değiştirip fabrikadan işçilik alma derdinde...
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
94
fabrika ile görüş ilgileniyorlar . Servisi de değiştir bir yeri yaparken başka yeri bozuyor anlaşılan.
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
Geçmiş Olsun Bu İşler Birazda Şans İşi Ben Motoru Alalı 1 Ay Olucak Nerdeyse 2 Bin Km Yol Yaptım Hiç Bir Teknik Sorun ve Problem Yaşamadım Gevşeyen Vidalar Haricinde Bir de Km Yanlış Ölçüyordu Gecenlerde E-Mail Attım Mondiale Hemen Aradılar Ondan Sonra Servise Baktırdım. motorun yine olmazsa bana haber ver sana bir yazı hazırlayım sikayet var adlı internet sitesine koyalım o zmn yenisini verirler sana :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
sen o motoru al ,servısın onunde bı kac gazetecıde cagırıp benzın dokup yak haber yapsınlar mondail aşkı bizi çıldırttı motoru yaktırttı diye:cherry:
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
öncelikle geçmiş olsun ama kimse de kusura bakmasın çevremde gördüğüm bir çok uzak doğu motoru (prc) sürekli arıza yapıyor tamam istisnalar hariç tabi ama o markalar yerine 2.el temiz bir japon olsa motor keyfiniz artacaktr şahsen bende yamahadan önce kullandığım prc malı motorumdan biraz yorulmuştum. Yani kim ne derse desin kalite başka bişey. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
sıfır motor arıza vermeye başadıysa dur durak bilmiyor geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst