evet bende öyle yaptım bana bu motoru ne zaman verirseniz verin ama bir daha verdiğinizde sorun yaşarsam başta üretici firma olmak üzre,satan bayi ve salihli mondial servisini tüketici hakları mahkemesine baş vurup tazminat davası açacağım dedim
25,07,2009 cmtesi günüden beri motor serviste parça gelecekmiş
bekliyorlar benim şuan nasıl canım sıkılıyor bir bilseniz
gökten buz yağsa motor'a binen bir insanım hatta özetlemek gerekirse << ayranı yok içmeye,tahtırevanla gider ......maya>> bu benim için geçerli motor benim hayatım
arbam var hemde tr deki araç ortalamasına göre iyi sayılabilecek o toz toprak içinde
ama motorumu gÜnde iki kere siler temizlerim
motor benim için<<gök görmediğin oğlu>> olarak adlandırılabilir
ben daha 9 yaşından beri motor üzerinden inmedim
ALLAH bir kaza bela vermezse (hiç bir kuluna vermesin) inmeyide düşünmüyorum
son bu geçen dört gündür motorsuz kalmak bana baya koydu sanki bi yanım eksikmiş gibi geliyor
MORALİM ÇOOOOOK BOZUK

(((

pr:,:salut: