Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben aldım,tercih edersen;Kanuni/storm 150,2600 ytl+200ytl=2800ytl anahtar teslim.Yanlız tecrübeli arkadaşların Kanuniden yedek parça ve servis problemleri olduğunu biliyorum.
Kac_kisiynen ben zaten kredi çekicem sorun o değil ben peşin alıcamki fiyattanda bişeyler kıralım hem sinop bana çok uzak oraya kadar gidipte motoru beğenmem falan uğraştığıma değmez ama istanbulda varsa gidiyim bakıyım paylaşımın için saol:cat:
Kac_kisiynen ben zaten kredi çekicem sorun o değil ben peşin alıcamki fiyattanda bişeyler kıralım hem sinop bana çok uzak oraya kadar gidipte motoru beğenmem falan uğraştığına değmez ama istanbulda varsa gidiyim bakıyım paylaşımın için saol
çin malı ne alırsan al doğru diyosun ama bu motoru burda kuryeler kullanıyo ve sinopun yollarında traktör bile hurda olur inan ama bu motorlardan hiç şikayet gelmiyo tavsiye ederim hem fiyatı ucuz hem parçası ve istanbuldan dahada ucuza alabilirsin belki 2100 ü bile bulmazama yinede sen bilirsin + hoşbulduk
bütce meselesi ayrı bi olay tabi ama çin malı motosiklet kullananlara hayat sigortası yaptırmalarını şiddetle öneririm
çin malı kötü derken genelleme yapmış olmıyım regal raptor çin mallarının en iyisi
Kaç kişynen ablacım o gösterdiğin scooter ı hangi siteden ulaşabilirim bide kim üretiyo bu motoru bide bişey sorcam bu keeway ARN 150 nasıl bi motor tavsiye edermisiniz heralde mondialden iyidir.
al sana link ama bu eski modeli yeni modeli daha süper atlılar anonim şirketi bunu satan firma sanırsam fiery gibi bişi adı (benim eşim motorsiklet tamircisi + sıfırda toplayıp satıyor ) birlikte çok motorsiklet topladım diğerleri hurda parcaları birbirine uymuyo bile ama bu motoru toplaması çok kolaydı parcaları birbirine uyuyo kasmak germek gerekmiyodu
Herkese merhabalar. Gruba yeni katıldım ve motor alacak çoğu arkadaş gibi karar problemi çekiyorum. Özellikle jinlun ile keeway arasında kaldım. 250 lik bir motor almayı düşünüyorum. Forumu takip ediyorum ama o kadar farklı yorumlar var ki insanın iyice kafası karışıyor. Benim çevremdeki çoğu insan jinlun kullanıyor ve gayet memnunlar. Ama burada sorun yaşayan insanları görünce gözüm korkuyor açıkçası. BAna yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese keyifli sürüşler...
arkadaşlar çok düşündüm taşındım scooter almıcam honda cbr 125 2005 model temiz bi tane alıcam hemde düz vitesli motorlara alışmış olurum benm içinde bi tecrübe olur herkezin fikrini bekliyorum teşekkürler