Ne alsam????

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ben aldım,tercih edersen;Kanuni/storm 150,2600 ytl+200ytl=2800ytl anahtar teslim.Yanlız tecrübeli arkadaşların Kanuniden yedek parça ve servis problemleri olduğunu biliyorum.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
70
Kac_kisiynen ben zaten kredi çekicem sorun o değil ben peşin alıcamki fiyattanda bişeyler kıralım hem sinop bana çok uzak oraya kadar gidipte motoru beğenmem falan uğraştığıma değmez ama istanbulda varsa gidiyim bakıyım paylaşımın için saol:cat:

Kac_kisiynen ben zaten kredi çekicem sorun o değil ben peşin alıcamki fiyattanda bişeyler kıralım hem sinop bana çok uzak oraya kadar gidipte motoru beğenmem falan uğraştığına değmez ama istanbulda varsa gidiyim bakıyım paylaşımın için saol
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2007
Mesajlar
55


bu eski modeli yenileri daha güzel mavi tavsiye ederim bunun fiyatı 2100 civarı atlılar a.ş varsa oralarda bulursun



hem parcasıda çok ucuz

 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2007
Mesajlar
55


çin malı ne alırsan al doğru diyosun ama bu motoru burda kuryeler kullanıyo ve sinopun yollarında traktör bile hurda olur inan ama bu motorlardan hiç şikayet gelmiyo tavsiye ederim hem fiyatı ucuz hem parçası ve istanbuldan dahada ucuza alabilirsin belki 2100 ü bile bulmazama yinede sen bilirsin + hoşbulduk
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
103
bütce meselesi ayrı bi olay tabi ama çin malı motosiklet kullananlara hayat sigortası yaptırmalarını şiddetle öneririm
çin malı kötü derken genelleme yapmış olmıyım regal raptor çin mallarının en iyisi
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
70
Kaç kişynen ablacım o gösterdiğin scooter ı hangi siteden ulaşabilirim bide kim üretiyo bu motoru bide bişey sorcam bu keeway ARN 150 nasıl bi motor tavsiye edermisiniz heralde mondialden iyidir.:p
 
Katılım
8 Mar 2007
Mesajlar
55
http://216.239.59.104/search?q=cach...r.aspx?id=257+rialli&hl=tr&ct=clnk&cd=1&gl=tr

al sana link ama bu eski modeli yeni modeli daha süper atlılar anonim şirketi bunu satan firma sanırsam fiery gibi bişi adı (benim eşim motorsiklet tamircisi + sıfırda toplayıp satıyor ) birlikte çok motorsiklet topladım diğerleri hurda parcaları birbirine uymuyo bile ama bu motoru toplaması çok kolaydı parcaları birbirine uyuyo kasmak germek gerekmiyodu
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
7
Herkese merhabalar. Gruba yeni katıldım ve motor alacak çoğu arkadaş gibi karar problemi çekiyorum. Özellikle jinlun ile keeway arasında kaldım. 250 lik bir motor almayı düşünüyorum. Forumu takip ediyorum ama o kadar farklı yorumlar var ki insanın iyice kafası karışıyor. Benim çevremdeki çoğu insan jinlun kullanıyor ve gayet memnunlar. Ama burada sorun yaşayan insanları görünce gözüm korkuyor açıkçası. BAna yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese keyifli sürüşler...
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
70
arkadaşlar çok düşündüm taşındım scooter almıcam honda cbr 125 2005 model temiz bi tane alıcam hemde düz vitesli motorlara alışmış olurum benm içinde bi tecrübe olur herkezin fikrini bekliyorum teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst