ne alacağım ne yapacağımı bilemiyorum :(

Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
50
bende cbf 150 den cbr 250 ye geçerken böyle oldum ikinci el almıştım cbryi ama korkulcak bişey yok sağdan sağdan gidin koruma takozu taktırın malum parça fiyatları + acemilik birleşince canınızı yakabilir. rodaj kısmına çok dikkat edin bu motosikletin geleceği için önemli. hafta içi olursa yardım etmeye çalışırım.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
bipolar kardeşim konuyu okudum, en çok dikkatimi çeken boş alanlarda motor kullandım kısmı oldu :D arabayla trafik tecrübesi motor ile trafikte seyir sırasında kolaylık sağlıyor bu bir gerçek..herkes trafikte doğmuyor tabi ama zorluk yaşandığı da bir gerçek..eğer imkanın varsa bahsettiğin motoru al, boyun kısa ama sele kısaltılırsa çok sorun olacağını sanmam..Ninja 250 sl ss motorlar içinde bence sana en uygun olanı gibi..motoru almaman için yazmamıştım yorumu, seni düşündüğümden yazdım..motor gerçekten risk, düşük hızlarda da olsa bir kaza anında ciddi yaralanmalar olabiliyor..
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Honda MSX 125 neden bakmıyorsunuz? İlk motorunuz olur, çok da güzel olur. Küçüklüğüne bakmayın, rahattır ve eğlencelidir. Trafikte de dikkat ederseniz görürsünüz.
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
Honda MSX 125 neden bakmıyorsunuz? İlk motorunuz olur, çok da güzel olur. Küçüklüğüne bakmayın, rahattır ve eğlencelidir. Trafikte de dikkat ederseniz görürsünüz.

o kadar araştırdım ama bunu görmemiştim. çok ideal görünüyor çok rahat kullanabilirim. teşekkür ediyorum
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
bana teşekkür yok..olsun canın sağolsun, ben teşekkür ederim
:) teşekkürüm herkes içindi, sizede teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

:) teşekkürüm herkes içindi, sizede teşekkür ederim


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------

o kadar araştırdım ama bunu görmemiştim. çok ideal görünüyor çok rahat kullanabilirim. teşekkür ediyorum

biraz önce honda bayide msx 125 e baktım, çok sempatik çok hafif gidonu çok rahat, çok alçak ayaklarım nerdeyse yere tam değdi, kullanamasam bile elimle yürütürek götürürüm eve :) ama üzerinde çok sevimli ve komik oldum, bu seferde trafikte uğraşırlar, çocuk motoru gibi brişey, ne azından kullandıklarımdan sonra öyle geldi, tam alıyordum ki vazgeçtim
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Boşverin sali pazarı egitmenlerini filan honda gs2'ye gidin 2 gün egitim alın 1'egitmenize gerek yok çünkü baya cb125 kullanmışlığın var boşuna vakit kaybetmeyin.motosiklet olarakta z250sl'e bakmanızı tavsiye ederim msx güzel motor ama siz küçük motor küçük trafikte kaybolmayin:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
bipolar, bir şeyler alabildin mi ? aldıysan bir bukle anlatabilirsen ilk gün maceranı seviniriz.. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst