ne alacağım ne yapacağımı bilemiyorum :(

Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
merhabalar, aranızda olmak çok güzel, inşallah yakın zamanda cesaretimi toplayabilirsem motosikletimle de aranızda olmak isterim, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve birkaç senedir de sadece boş alanlarda cbf 150 ve cb 125 kullandım, trafik tecrübem hiç yok, fakat gönlümde yatan Ninja 250 sl, herkes kullanırsın demesine rağmen ben güvensizim, 43 kilo ve 1.55 boyunda bir bayan olarak kızıltoprak showrooma giderek 250 sl yi inceledim, kullandığım motorlara göre eni daha az yüksekliği aynı idi, daha hafif ve dengeli geldi (lastiklerinden olsa gerek),2 cm de alçaltabileceklerini söylediler, cb 125 de bile daha rahatsız hissediyordum kendimi, ne yazık ki deneme sürüşü yaptırmıyorlar sadece üzerine oturup baktırıyorlar, ama ben kullanıp kullanamayacağımı bilmeden nasıl alabilirim, eve bile götüremezsem elimde kalır motor, ne yapacağımı bilmiyorum, eğitim alıyorum ara ara fakat eğitimde kullandığım motor cb 125 e, motor alacağım kesin ama kararsızlıktan ve korkudan bir şey yapamıyorum, biraz uzun oldu ama içimi dökmek istedim, çevremde motosiklet kullanan bana yardım edebilecek hiç arkadaşım yok, olsaydı bu kadar zorlanmazdım sanırım, yardıma çok ihtiyacım var :(, bu arada scooterları hiç kullanamıyorum çok geniş oldukları için ayaklarım yere hiç değmiyor havada kalıyor :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Yaparsın,götürürsün,ne olacak :)) dediler bana ilk motorumu alınca.Allah'a emanet eve gelmiştim.Zaten o günden sonra korkum kalmadı.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
cb125 e sürdüysen, sl'yi de sürersin bence :) hayırlı olsun.
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
:) bende bazen aynı şeyi söylüyorum kendime git al baktın götüremiyosun bırak orda, satarsın ne olacak en azından denemiş olursun diye ama sonra yine vazgeçiyorum ben karar verene kadar sonunda kış gelecek yine seneye kalacak :( :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Motoru almadan önce tanıdık birini bulmanı öneririm hiç bilmeden tanımadığın bi motoru almak çok mantıklı değil, gerçi ben de hiç bi zaman önceden test ettiğim bi motoru almadım, sevdiğim motorları değil, aldığım motorları sevdim :D
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
bence bir bayan için 250sl ideal diğer kullandığın motorlardan daha kolay kullanabilirsin diye tahmin ediyorum, belki forumda 250 sl olan arkadaş varsa yardımcı olabilir. Hangi şehirdesin
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
işte zaten tek problemim bu tanıdık biri olsa keşke, tek başıma olunca korkular yüzünden alamıyorum. kafamda planlar kuruyorum aldığım yerde bir kaç gün çalışırım sonra çıkarım yola diyorum, cb 125 alsam tanıdığım motor olduğu için sağdan sağdan 1. viteste götürürüm eve diyorum bir gün ona niyetleniyorum diğer gün ötekine, bu siteyi kurandan allah razı olsun beni anlayan insanlarla derdimi paylaşabiliyorum çok teşekkürler, kendi kendime kurup durmaktan bıkmıştım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------

bence bir bayan için 250sl ideal diğer kullandığın motorlardan daha kolay kullanabilirsin diye tahmin ediyorum, belki forumda 250 sl olan arkadaş varsa yardımcı olabilir. Hangi şehirdesin

istanbuldayım
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2

:) forumda bile acemiyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

:) forumda bile acemiyim :)

ama utandım oraya yazmaya, tecrübeli insanlar var ben ne yazacağım :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
:) forumda bile acemiyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------



ama utandım oraya yazmaya, tecrübeli insanlar var ben ne yazacağım :)

Farkettik kendi yazına alıntı yapmışsın olsun :)
utancak pek bişiy yok gibi alışırsın :D
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
:) forumda bile acemiyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------



ama utandım oraya yazmaya, tecrübeli insanlar var ben ne yazacağım :)

bencede en mantıklısı o muhakkak biri yardımcı olacaktır size utanacak birsey yokki mantıklı olan bu
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
yazdım vallahi :) orada hep kullanalar var, teşekkür ediyorum yardımlarınızdan dolayı inşallah biri yardımcı olur :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Yaklaşık 10 yıl önce bende forumda konu açmıştım motosiklet aldım biri eve getirmek için yardım edermi diye. O yüzden sizi en iyi anlayanlardan biriyim.
Cumartesi gününe denk getirirseniz her türlü yardımı yapmaya çalışırım. Bu arada bende 2 sene önce Ninja 250 almıştım Z-moto dan hey gidi günler hey.
İmkan var ise cbf150 tarzı bir motor ile hiç olmazsa biraz trafik deneyimi edenin.
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
Yaklaşık 10 yıl önce bende forumda konu açmıştım motosiklet aldım biri eve getirmek için yardım edermi diye. O yüzden sizi en iyi anlayanlardan biriyim.
Cumartesi gününe denk getirirseniz her türlü yardımı yapmaya çalışırım. Bu arada bende 2 sene önce Ninja 250 almıştım Z-moto dan hey gidi günler hey.
İmkan var ise cbf150 tarzı bir motor ile hiç olmazsa biraz trafik deneyimi edenin.

şuanda piyango çıkmış gibi oldum :) çok teşekkür ederim, bu hafta sonu yine eğitime gideceğim ama ne yazık ki trafiğe çıkarmıyor kimse hep boş alanlarda veriyorlar eğitimi, aynen z moto kartal dan alacağım :) çok sevindim gerçekten, teşekkür ediyorum :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Bir kaç dip not:
Mutlaka koruma takozu alın hatta takozları takmadan motora binmeyin. Ninja 250 nin yan karenaj 2 sene önce 1.050 TL.idi.:cherry:
Bu motorda artçılı binmeyi unutun. Ben hanımı sefaköyden samatyaya götürdüm dönüşte binmedi tramway ile döndü:) o kadar yani.
Trafikte kıvraklık olarak cbf150-ybr den farkı yoktur ama yorar özellikle kolları.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
boş alanda motor sürmek ayrı İstanbul trafiğinde sürmek ayrıdır..tecrübeniz sadece boş alanlarda motor sürmekse yeni motor almayı tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim..araba ile trafik tecrübeniz varsa motoru da az çok biliyorsanız gidin alın ancak arabayla da trafik tecrübesi yoksa aman dikkat derim..
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
Bir kaç dip not:
Mutlaka koruma takozu alın hatta takozları takmadan motora binmeyin. Ninja 250 nin yan karenaj 2 sene önce 1.050 TL.idi.:cherry:
Bu motorda artçılı binmeyi unutun. Ben hanımı sefaköyden samatyaya götürdüm dönüşte binmedi tramway ile döndü:) o kadar yani.
Trafikte kıvraklık olarak cbf150-ybr den farkı yoktur ama yorar özellikle kolları.

evet takoz olayını söylediler, çok düşüreceğim muhtemelen mutlaka taktıracağım :) artçılı zaten olmaz ben kendimi götürürsem şükrederim :)alçaltmanın faydası olacak mı benim için 780 mm olacak 760 mm. ama tabi motor için kötü bir şey onu biliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

bu zamana kadar aldığım eğitim, "motoregitim / mustafa hoca" ama yeri etiler de zor oluyordu, şimdi yeni bir tane buldum yeri yeni salı pazarının orda olcay hoca var ona gideceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

boş alanda motor sürmek ayrı İstanbul trafiğinde sürmek ayrıdır..tecrübeniz sadece boş alanlarda motor sürmekse yeni motor almayı tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim..araba ile trafik tecrübeniz varsa motoru da az çok biliyorsanız gidin alın ancak arabayla da trafik tecrübesi yoksa aman dikkat derim..

elbette trafik ayrı bende onun için konuyu açtım, yeni motor almayı gözden geçirmek derken, herkes galiba doğarken trafikte doğuyor, ozaman kimse motosiklet almamalı :) araba ile trafik tecrübem 15 sene :) motoru da kullanıyorum sadece trafik tecrübem yok ve sport tarzı motor hiç kullanmadım o yüzden konuyu açtım, keşke bir okusaydınız yazdıklarımı :) teşekkürler desteğiniz için :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
34
cb125e den sonra cok rahat kullanabilirsiniz fazla bi cc farkı yok. cok hızlı gidip zabdedilmesi zor olan bi makinada değil... gözünüzü karartın binin devam edin, kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst