- Konu Yazar
- #1
merhabalar, aranızda olmak çok güzel, inşallah yakın zamanda cesaretimi toplayabilirsem motosikletimle de aranızda olmak isterim, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve birkaç senedir de sadece boş alanlarda cbf 150 ve cb 125 kullandım, trafik tecrübem hiç yok, fakat gönlümde yatan Ninja 250 sl, herkes kullanırsın demesine rağmen ben güvensizim, 43 kilo ve 1.55 boyunda bir bayan olarak kızıltoprak showrooma giderek 250 sl yi inceledim, kullandığım motorlara göre eni daha az yüksekliği aynı idi, daha hafif ve dengeli geldi (lastiklerinden olsa gerek),2 cm de alçaltabileceklerini söylediler, cb 125 de bile daha rahatsız hissediyordum kendimi, ne yazık ki deneme sürüşü yaptırmıyorlar sadece üzerine oturup baktırıyorlar, ama ben kullanıp kullanamayacağımı bilmeden nasıl alabilirim, eve bile götüremezsem elimde kalır motor, ne yapacağımı bilmiyorum, eğitim alıyorum ara ara fakat eğitimde kullandığım motor cb 125 e, motor alacağım kesin ama kararsızlıktan ve korkudan bir şey yapamıyorum, biraz uzun oldu ama içimi dökmek istedim, çevremde motosiklet kullanan bana yardım edebilecek hiç arkadaşım yok, olsaydı bu kadar zorlanmazdım sanırım, yardıma çok ihtiyacım var
, bu arada scooterları hiç kullanamıyorum çok geniş oldukları için ayaklarım yere hiç değmiyor havada kalıyor

Son düzenleme: