NC750 keçe problemi

Katılım
11 May 2022
Mesajlar
4
Selamlar herkese , geçen hafta keçem patlamıştı ve ön amortisörüm yumuşaktı , tamirden sonra nedense ön amortisörlerim çok ama çok sert oldu anlayacağınız yine çalışıyor ama motor esnemiyor zor esniyor bu olayı nasıl yapabilirim?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,027
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Doğru kalınlıkta (Honda'larda genelde standart SAE-10 kullanılır) ve doğru miktarda (yeterli - doğru hava boşluğu bırakılarak) yapıldığına emin misiniz? Bu arada fazla esnemesi de iyi değil o ayrı; ön freni sıkıp üzerine aniden yük bindirip bıraktığınızda en fazla iki kere ve ikincisi çok az yaylanmalı.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Normal değil bir ustaya söyleyin .. usta parça yerine alışana kadar biraz sert olur falan gibi şeyler diyorsa başka ustaya gidin bence ..
 
Katılım
21 Eki 2021
Mesajlar
34
Selamlar herkese , geçen hafta keçem patlamıştı ve ön amortisörüm yumuşaktı , tamirden sonra nedense ön amortisörlerim çok ama çok sert oldu anlayacağınız yine çalışıyor ama motor esnemiyor zor esniyor bu olayı nasıl yapabilirim?

Servis kitapçığında yazdığı kadar yağ koyulmalı, ustalık bilgisi gerektiğince değil.
 
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
4
Hocam çok esnemesi iyi değil biliyorum şuan esnemesi çok çok az :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

Honda servisi ile görüşüp baktıracağım probleme motoru pek fazla kullanamıyorum çok sert olduğundan.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,027
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Kesin yağını fazla koydular / hava boşluğu az kaldı. Bu hatayı yapan resmi servisler de biliyorum.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Tamiri kime yaptırdınız? Servise mi tamirciye mi?
Yağı fazla koymuşlardır, hareket alanı kalmamıştır.
 
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
4
Tamiri kime yaptırdınız? Servise mi tamirciye mi?
Yağı fazla koymuşlardır, hareket alanı kalmamıştır.

Tamirciye gittim servise gitmeye vaktim olmadı maalesef , bana da yağ fazla koyuldu gibime geliyor öyle değilse bile motorsiklet yağı konduğunu düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst