Selamlar herkese , geçen hafta keçem patlamıştı ve ön amortisörüm yumuşaktı , tamirden sonra nedense ön amortisörlerim çok ama çok sert oldu anlayacağınız yine çalışıyor ama motor esnemiyor zor esniyor bu olayı nasıl yapabilirim?
Tamiri kime yaptırdınız? Servise mi tamirciye mi?
Yağı fazla koymuşlardır, hareket alanı kalmamıştır.
Önden kazası veya vurması varmı motorun?Ne olduda keçesi patladı?
Kronik problemi...