Nazar Boncuğu

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
nazar9nj.jpg


Yeni mi eklendi yoksa ben mi yeni farkettim?

Not:Bocuğu değil boncuğu :p Yanlış yazmışım :p
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kutucuk sen ideal browser mi kullanıon :) belki yanlışlıkla konmuştur oraya :p bende yeni farkettim:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben de biraz önce fark ettim, topiği görünce de tam şaşıracaktım ki nazar boncuğunu yeni gördüm, nazar boncuğu adlı bir de topic gördüm tesadüfe bak diye, zaten sorunun bu olduğunu okudum.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bende demin gördüm:mrgreen:
bizden de hiçbir şey kaçmıyor:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Forunmlar için en ideal browser olan Mozilla Firefox'ı kullanıyorum :) Demek ki sorun bende değilmiş :p
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
yok yok iyi olmuş benim mahallenin bakkal ı ne zaman baksa benim motor cart stop edio nazar boncuğu takmam lazım derken nazar boncuklu sticker lar gelir yırtarıs o iştende :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,759
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
gene online rekoru kırılmış.eee hak etmiş site:cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Kıskananlar Çatlasın :cherry:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
hani yaa ben goremiyorum bende firefox var belki de ondandir. Olaya bak yaaa Liselim diye de yazi koyarlarmi heheheh
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YakiŞirrrrrrrrrrrrr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst