nasıl gidiyor makinalar tek kelime vınnnnnnnnn not:herkes baksın tabi isdeyenler =)

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
paylaşım için teşekkürler.. yanlız bu yeşil motor tek teker gidiyo habire...adam 2 teker sürdüğünü iddaa edemez hale geldi valla... :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben o adamın arkasında olmak ısterdım adrenalı severım oofff ne dehset olurdu varya ötekı motor ıbre son 300 ıken yesın hayabusa nasılda teker yapıp sınek gıbı gecıyor:mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
bişey deyil arkadaşlar daha önce bu konuyu açmak isdemiştim ama konu açmayı bilmiyordum ama artık biliyorum artık nezaman yeni bişey bulursam sizinle paylaşırım :cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst