Nasıl düştüğümün kısa hikayesi

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
geçmiş olsun, düşme bu işin tuzu biberidir... allah beterinden saklasın.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Geçmiş olsun.

Yere dik olmayan motorda kitlenen ön teker kitlenen arka tekerden çok daha tehlikeli diye düşünüyorum. Çok düşük hızlarda bile dengeyi fena bozuyor.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
bu high-side ne yaw

özetle motosikletin üstünden uçarak düşme şeklinde tarif edilebilir düşük süratlerde pek olur bişi diğildir race motorlarda belki olabilir ama normal motorlarda arka freni sıkıp bırakınca motosikletin üzerinden uçmak pek olası gelmiyor
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun ama arka fren bu durumlarda ön frene göre daha emniyetli. Ön tekerlek kaymaya başlarsa hiç kurtuluş yok, ki zaten yolda ıslaksa direk kaymaya başlar, üstelik virajda... Ama arka kaymaya başlarsa belki toparlama imkanın olabiliyor. Tekrar çok geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst