nasıl bilirsiniz??

Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
ben iyi bir motor diye biliyorum ama cbf 250 2006 modelden istibare olanlari.twister olanlari iyi anlatmiyorlar.250 cc de çoq secme şansin yoq zaten bu tarzda..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben iyi bir motor diye biliyorum ama cbf 250 2006 modelden istibare olanlari.twister olanlari iyi anlatmiyorlar.250 cc de çoq secme şansin yoq zaten bu tarzda..

Bu twister ile cbf 250'nin arasindaki farki anlatanin 40 yil kölesi olucam. Hp farki felanmi var ? :pr:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
sağlam güzem motordur ama yedek parçası ateş pahası diye biliyorum bunuda bir düşün derim
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
şuanda türkiyede yenisinin olmadığı ancak hala yeni gibi durabilen bir motosiklet
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
Kaya gibi makına 140 150 km hızlara rahatca cıkabılıo gayet gösterişli zaten binince anlarsın bu tarzdaki en ii 250 cc diyebilirim tabiki bana göre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst