Narkotik Müdüründen Mesajlar (Bilgilendirici Konu)

Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Youtube linkini kopyalayınca çalışmıyor. Burdan bakın.

http://forum.donanimhaber.com/m_63076931/tm.htm
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Buyrun;


Adam çok net ve düzgün konuşmuş bravo gerçekten :cat: :cat:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
pırıl pırıl bir vatan evladı ve onun gibiler.gayretini takdirle karşılıyorum.:cat::rendeer:
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
simit satsın.

ayrıca pkk nın esrar tarlaları dediğiniz yerlerin üzerinde çok asker ekmek yemiştir. konu siyasi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

dikkate almayın beni. silinsin lütfen mesajım.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
simit satsın.

ayrıca pkk nın esrar tarlaları dediğiniz yerlerin üzerinde çok asker ekmek yemiştir. konu siyasi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

dikkate almayın beni. silinsin lütfen mesajım.

Adam gerçekleri anlatıyor. Buna siyasi diyorsan sen söyle doğrusu nedir?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
simit satsın.

ayrıca pkk nın esrar tarlaları dediğiniz yerlerin üzerinde çok asker ekmek yemiştir. konu siyasi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

dikkate almayın beni. silinsin lütfen mesajım.


otlar yanınca ıcın gıttı sanırım :)
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
ilk olarak neden MOTO-SOHBET başlığına açıldı anlayamadım

benim görüşüm artık Türkiye'de de esrar'ın devlet kontrolünde kullanımının ve ekimin serbest bırakması. herkes biliyor ki bu ülkede çok önemli bir kesim bunu tüketiyor. bunun çok faydaları olucağını düşünüyorum. öncelikli olarak bunlar artık para kazanamıycak. bunun dışında da devlet vergi alabilicek. zevk için kullamında da herhangi bir sağlıksak zararı yok. ayrıca bu bitkinin çok farklı kullanım alanı var.

- örnek olarak kağıt yapmak için kullanılırsa ağaçlardan 4 kat daha verimlidir.

-tekstilde iplik yapmak için kullanılır yani giysileriniz bundan yapılır.

-tuğla yapıp ev yapabilirsiniz

-besin açısından çok zengindir.

-biyoyakıt

ayrıca bağımlılık deniyor. national geopraphic'in belgeseli var açıp izleyelim biraz araştıralım bakalım nesi varmış? zaten video'da amcanın asıl söylediği para para para terör. arkadaşım derdin buysa devlet yapsın bu işi işte. zaten zamanında serbestti bu. ne oldu? para olan insanlar tarafından bu yasaklandı. (ağaç-yakıt-tekstil)

kusura bakmayın daha üzerinde konuşmak istediğim çok yönü vardı hızlı bir şekilde yazdım bu cevabı ama bir düşünüyorum acaba alkol serbest bu yasak bu daha mı zararlı diye? yaptığım araştırmalara göre yok hiç sanmıyorum.
şimdi der burdan iki üç kişi seni esrarkeş bize iyi mi göstermeye çalışıyorsun bunu diye.. kullanmadım da kullanmıyorum da. prensip olarak. yoksa konuşamazdım burda bu kadar özgürce. işte zaten bunu sevmiyorum ya bu ülkede. kullananlardan yapanlardan ses seda yok. neden? fişleniriz ya...
dünyada önde gelen ülkelerde çoktan tekrardan halk tepkisiyle yasallaştı bile bu. zaten eminim yasallaşsa kullanımı da düşerdi..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
adma ii guzel video cekmıste her turlu satıyo adamlar sokakta satıyor daha otesı yok ekmek su gıbı satıla bılıyoken once sattırmamaya bakcan .
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
ilk olarak neden MOTO-SOHBET başlığına açıldı anlayamadım

benim görüşüm artık Türkiye'de de esrar'ın devlet kontrolünde kullanımının ve ekimin serbest bırakması. herkes biliyor ki bu ülkede çok önemli bir kesim bunu tüketiyor. bunun çok faydaları olucağını düşünüyorum. öncelikli olarak bunlar artık para kazanamıycak. bunun dışında da devlet vergi alabilicek. zevk için kullamında da herhangi bir sağlıksak zararı yok. ayrıca bu bitkinin çok farklı kullanım alanı var.

- örnek olarak kağıt yapmak için kullanılırsa ağaçlardan 4 kat daha verimlidir.

-tekstilde iplik yapmak için kullanılır yani giysileriniz bundan yapılır.

-tuğla yapıp ev yapabilirsiniz

-besin açısından çok zengindir.

-biyoyakıt

ayrıca bağımlılık deniyor. national geopraphic'in belgeseli var açıp izleyelim biraz araştıralım bakalım nesi varmış? zaten video'da amcanın asıl söylediği para para para terör. arkadaşım derdin buysa devlet yapsın bu işi işte. zaten zamanında serbestti bu. ne oldu? para olan insanlar tarafından bu yasaklandı. (ağaç-yakıt-tekstil)

kusura bakmayın daha üzerinde konuşmak istediğim çok yönü vardı hızlı bir şekilde yazdım bu cevabı ama bir düşünüyorum acaba alkol serbest bu yasak bu daha mı zararlı diye? yaptığım araştırmalara göre yok hiç sanmıyorum.
şimdi der burdan iki üç kişi seni esrarkeş bize iyi mi göstermeye çalışıyorsun bunu diye.. kullanmadım da kullanmıyorum da. prensip olarak. yoksa konuşamazdım burda bu kadar özgürce. işte zaten bunu sevmiyorum ya bu ülkede. kullananlardan yapanlardan ses seda yok. neden? fişleniriz ya...
dünyada önde gelen ülkelerde çoktan tekrardan halk tepkisiyle yasallaştı bile bu. zaten eminim yasallaşsa kullanımı da düşerdi..

Arkadaşım; Madem bu kadar zararsız bişey sen kullan bi bakalım, zararını görüyormusun. Yaşın kaç bilmiyorum ama çok yanlış tespitlerde bulunuyorsun. Yaşadığım yer sebebiyle onlarca insan tanıdım bunları kullanan. Hatta gençken ben bile kullandım. Otun kafası hiçbirşeye benzemez. Adama bi kere " Müptezel, keş, üflenti" damgası yapıştımı ne çevren kalır, ne arkadaşın, ne sosyal statün. Esrar genelinde başlaması daha kolay temin etmesi kolay bir madde. Sonrasında gelen uyuşturucudan uyarıcıya geçiş döneminin başlangıç maddesi yani. Allah korusun herkesi. Ayrıca Esrar bilinen ve kullanımı yasak olan keyif verici bir maddedir,uyuşturucudur. Dikkat et uyarıcı demiyorum uyuşturucu diyorum. Çocuğun varmı yokmu bilmiyorıum ama benim var ve İnşallah senin kafa yapında birileriyle arkadaşlık yapmaz. Alkolle kıyaslamışsın. Çok tuhaf bi karşılaştırma olmuş. Konuya dair fikrin yok hakikaten.

Aman diyorum arkadaşlar. bu forumu çok küçük yaşta arkadaşlarda kullanıyor.Kimseye yanlış örnekler vererek yanlış yönlendirmeyelim. esrar uyuşturucudur, yasal değildir, kaynağı ve neticesi terörü illegal oluşumları destekler. içinde olmayalım bunların...
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
ilk olarak neden MOTO-SOHBET başlığına açıldı anlayamadım

benim görüşüm artık Türkiye'de de esrar'ın devlet kontrolünde kullanımının ve ekimin serbest bırakması. herkes biliyor ki bu ülkede çok önemli bir kesim bunu tüketiyor. bunun çok faydaları olucağını düşünüyorum. öncelikli olarak bunlar artık para kazanamıycak. bunun dışında da devlet vergi alabilicek. zevk için kullamında da herhangi bir sağlıksak zararı yok. ayrıca bu bitkinin çok farklı kullanım alanı var.

- örnek olarak kağıt yapmak için kullanılırsa ağaçlardan 4 kat daha verimlidir.

-tekstilde iplik yapmak için kullanılır yani giysileriniz bundan yapılır.

-tuğla yapıp ev yapabilirsiniz

-besin açısından çok zengindir.

-biyoyakıt

ayrıca bağımlılık deniyor. national geopraphic'in belgeseli var açıp izleyelim biraz araştıralım bakalım nesi varmış? zaten video'da amcanın asıl söylediği para para para terör. arkadaşım derdin buysa devlet yapsın bu işi işte. zaten zamanında serbestti bu. ne oldu? para olan insanlar tarafından bu yasaklandı. (ağaç-yakıt-tekstil)

kusura bakmayın daha üzerinde konuşmak istediğim çok yönü vardı hızlı bir şekilde yazdım bu cevabı ama bir düşünüyorum acaba alkol serbest bu yasak bu daha mı zararlı diye? yaptığım araştırmalara göre yok hiç sanmıyorum.
şimdi der burdan iki üç kişi seni esrarkeş bize iyi mi göstermeye çalışıyorsun bunu diye.. kullanmadım da kullanmıyorum da. prensip olarak. yoksa konuşamazdım burda bu kadar özgürce. işte zaten bunu sevmiyorum ya bu ülkede. kullananlardan yapanlardan ses seda yok. neden? fişleniriz ya...
dünyada önde gelen ülkelerde çoktan tekrardan halk tepkisiyle yasallaştı bile bu. zaten eminim yasallaşsa kullanımı da düşerdi..

seni esrarkeş bize iyi mi göstermeye çalışıyorsun bunu :)

Şaka bir yana evet yasallaşsa kullanımı azalır gibime geliyor genelde yasak olan şeyler daha caziptir ama zararı konusunda çok masum bir şey olduğunu sanmıyorum. diğer kullanım şekilleri yakıt, tekstil vs. bunları bilmiyorumda ilaç sanayinde kullanıldığını biliyorum
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
Arkadaşım; Madem bu kadar zararsız bişey sen kullan bi bakalım, zararını görüyormusun. Yaşın kaç bilmiyorum ama çok yanlış tespitlerde bulunuyorsun. Yaşadığım yer sebebiyle onlarca insan tanıdım bunları kullanan. Hatta gençken ben bile kullandım. Otun kafası hiçbirşeye benzemez. Adama bi kere " Müptezel, keş, üflenti" damgası yapıştımı ne çevren kalır, ne arkadaşın, ne sosyal statün. Esrar genelinde başlaması daha kolay temin etmesi kolay bir madde. Sonrasında gelen uyuşturucudan uyarıcıya geçiş döneminin başlangıç maddesi yani. Allah korusun herkesi. Ayrıca Esrar bilinen ve kullanımı yasak olan keyif verici bir maddedir,uyuşturucudur. Dikkat et uyarıcı demiyorum uyuşturucu diyorum. Çocuğun varmı yokmu bilmiyorıum ama benim var ve İnşallah senin kafa yapında birileriyle arkadaşlık yapmaz. Alkolle kıyaslamışsın. Çok tuhaf bi karşılaştırma olmuş. Konuya dair fikrin yok hakikaten.

Aman diyorum arkadaşlar. bu forumu çok küçük yaşta arkadaşlarda kullanıyor.Kimseye yanlış örnekler vererek yanlış yönlendirmeyelim. esrar uyuşturucudur, yasal değildir, kaynağı ve neticesi terörü illegal oluşumları destekler. içinde olmayalım bunların...

daha 20 yaşındayım üniversitemde 3. yılımdayım. çevremde çok kullanan insan var ben kullanmadım nedir bilmiyorum ama evet kullananlar genel olarak hoş işlerle uğraşmıyor dünyadan soyutluyor kendilerini. keşke kullanmasalar. fakat kafası böyle yok şöyle yarışı yapmak için yazmıyorum yazımı. yaptığım araştırmalara göre yazıyorum ve yazımın sonunda dediğim gibi; yasallaştırarak tüketimi azaltılabilir. bu da farklı bir yöntemdir önüne geçilmek için. öğrenin hollanda millet rahat rahat kullansın diye mi yasallaştırdı zamanında? hayır tabiki de. diğer yazımda saymıştım nedenlerini. kullanmıyalım mümkünse fakat kullananlara da saygı duyarım herkesin kendi kişisel tercihi diyorum
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
hollanda konusu çok farklı. tek geçimi turizm olan bir ülkeden bahsediyoruz. tutmuş devam ediyor işte. hollanda' nın bunu tekrar yasaklaştırması söz konusu değil. ama arjantin' e bakın. devlet baş edemediği için eroini bile serbest bıraktı.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Kullanmıyorum. kullanana da saygı falan duymuyorum. Yasakçı zihniyete sonuna kadar bende karşıyım ama uyuşturucudan bahsediyoruz. bunun şakası olmaz. Ayrıca Hollanda acaba çok mu memnun bunun kullanımını sebest bıraktığı için? Ayrıca yasallaşırsa daha az kullanım fikrine nasıl ulaşıyorsunuz?? merak ettim.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
vay adam çıkmış adam gibi doğru olan şeyleri söylemiş, hala adama laf edenler var, nasıl bir zihniyet anlayamıyorum.
 
Katılım
8 Kas 2012
Mesajlar
23
hollanda konusu çok farklı. tek geçimi turizm olan bir ülkeden bahsediyoruz. tutmuş devam ediyor işte. hollanda' nın bunu tekrar yasaklaştırması söz konusu değil. ama arjantin' e bakın. devlet baş edemediği için eroini bile serbest bıraktı.

Yapma adamım Hollanda dediğin sadece turizmle geçinen bir muz cumhuriyeti değildir. unilever, heineken, philips, TomTom, ing bank gibi global ölçekteki markaların çıktığı Dünyada ihracat sıralamsında ilk 10 içinde olan 1. dünya ülkesi bir sanayi toplumu.
Gelelim işin uyuşturucu boyutuna, Hollanda' nın PKK sorunu yok kanımca uyuşturucu serbest bırakınca bundan nemalanacak bir terör örgütü Hollanda' da olmadığı için onlar uyuşturucuyu serbest bırakarak bir çözüm bulabilir. Arjantin' de keza terör sorunu olmayan bir muz cumhuriyeti onlarında bu yönde bir sıkıntısı olmaz. Ama Türkiye olunca terör sorunundan ötürü işler değişiyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Devlet genelev isletince ayip degil de,
esrar ürettirince mi ayip?:p
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Cannabis/Hemp,uzun süredir,başta diabet olmak üzere,kanser,epilepsi, vs pek çok hastalığın tedavisinde kullanılır.ABD'de bazı eyaletlerde,reçete ile medical herb olarak eczanelerde satılır.Hatta bazı devlet büyüklerimizin tedavisinde kullanıldığı rivayet edilmektedir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst