simit satsın.
ayrıca pkk nın esrar tarlaları dediğiniz yerlerin üzerinde çok asker ekmek yemiştir. konu siyasi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------
dikkate almayın beni. silinsin lütfen mesajım.
simit satsın.
ayrıca pkk nın esrar tarlaları dediğiniz yerlerin üzerinde çok asker ekmek yemiştir. konu siyasi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------
dikkate almayın beni. silinsin lütfen mesajım.
Sormazlarmı nerden biliyorsun sen diye:silent: . değilmiotlar yanınca ıcın gıttı sanırım![]()
ilk olarak neden MOTO-SOHBET başlığına açıldı anlayamadım
benim görüşüm artık Türkiye'de de esrar'ın devlet kontrolünde kullanımının ve ekimin serbest bırakması. herkes biliyor ki bu ülkede çok önemli bir kesim bunu tüketiyor. bunun çok faydaları olucağını düşünüyorum. öncelikli olarak bunlar artık para kazanamıycak. bunun dışında da devlet vergi alabilicek. zevk için kullamında da herhangi bir sağlıksak zararı yok. ayrıca bu bitkinin çok farklı kullanım alanı var.
- örnek olarak kağıt yapmak için kullanılırsa ağaçlardan 4 kat daha verimlidir.
-tekstilde iplik yapmak için kullanılır yani giysileriniz bundan yapılır.
-tuğla yapıp ev yapabilirsiniz
-besin açısından çok zengindir.
-biyoyakıt
ayrıca bağımlılık deniyor. national geopraphic'in belgeseli var açıp izleyelim biraz araştıralım bakalım nesi varmış? zaten video'da amcanın asıl söylediği para para para terör. arkadaşım derdin buysa devlet yapsın bu işi işte. zaten zamanında serbestti bu. ne oldu? para olan insanlar tarafından bu yasaklandı. (ağaç-yakıt-tekstil)
kusura bakmayın daha üzerinde konuşmak istediğim çok yönü vardı hızlı bir şekilde yazdım bu cevabı ama bir düşünüyorum acaba alkol serbest bu yasak bu daha mı zararlı diye? yaptığım araştırmalara göre yok hiç sanmıyorum.
şimdi der burdan iki üç kişi seni esrarkeş bize iyi mi göstermeye çalışıyorsun bunu diye.. kullanmadım da kullanmıyorum da. prensip olarak. yoksa konuşamazdım burda bu kadar özgürce. işte zaten bunu sevmiyorum ya bu ülkede. kullananlardan yapanlardan ses seda yok. neden? fişleniriz ya...
dünyada önde gelen ülkelerde çoktan tekrardan halk tepkisiyle yasallaştı bile bu. zaten eminim yasallaşsa kullanımı da düşerdi..
ilk olarak neden MOTO-SOHBET başlığına açıldı anlayamadım
benim görüşüm artık Türkiye'de de esrar'ın devlet kontrolünde kullanımının ve ekimin serbest bırakması. herkes biliyor ki bu ülkede çok önemli bir kesim bunu tüketiyor. bunun çok faydaları olucağını düşünüyorum. öncelikli olarak bunlar artık para kazanamıycak. bunun dışında da devlet vergi alabilicek. zevk için kullamında da herhangi bir sağlıksak zararı yok. ayrıca bu bitkinin çok farklı kullanım alanı var.
- örnek olarak kağıt yapmak için kullanılırsa ağaçlardan 4 kat daha verimlidir.
-tekstilde iplik yapmak için kullanılır yani giysileriniz bundan yapılır.
-tuğla yapıp ev yapabilirsiniz
-besin açısından çok zengindir.
-biyoyakıt
ayrıca bağımlılık deniyor. national geopraphic'in belgeseli var açıp izleyelim biraz araştıralım bakalım nesi varmış? zaten video'da amcanın asıl söylediği para para para terör. arkadaşım derdin buysa devlet yapsın bu işi işte. zaten zamanında serbestti bu. ne oldu? para olan insanlar tarafından bu yasaklandı. (ağaç-yakıt-tekstil)
kusura bakmayın daha üzerinde konuşmak istediğim çok yönü vardı hızlı bir şekilde yazdım bu cevabı ama bir düşünüyorum acaba alkol serbest bu yasak bu daha mı zararlı diye? yaptığım araştırmalara göre yok hiç sanmıyorum.
şimdi der burdan iki üç kişi seni esrarkeş bize iyi mi göstermeye çalışıyorsun bunu diye.. kullanmadım da kullanmıyorum da. prensip olarak. yoksa konuşamazdım burda bu kadar özgürce. işte zaten bunu sevmiyorum ya bu ülkede. kullananlardan yapanlardan ses seda yok. neden? fişleniriz ya...
dünyada önde gelen ülkelerde çoktan tekrardan halk tepkisiyle yasallaştı bile bu. zaten eminim yasallaşsa kullanımı da düşerdi..
23 senedir kullanıyorum bağımlılık yapmadı hiç.
Arkadaşım; Madem bu kadar zararsız bişey sen kullan bi bakalım, zararını görüyormusun. Yaşın kaç bilmiyorum ama çok yanlış tespitlerde bulunuyorsun. Yaşadığım yer sebebiyle onlarca insan tanıdım bunları kullanan. Hatta gençken ben bile kullandım. Otun kafası hiçbirşeye benzemez. Adama bi kere " Müptezel, keş, üflenti" damgası yapıştımı ne çevren kalır, ne arkadaşın, ne sosyal statün. Esrar genelinde başlaması daha kolay temin etmesi kolay bir madde. Sonrasında gelen uyuşturucudan uyarıcıya geçiş döneminin başlangıç maddesi yani. Allah korusun herkesi. Ayrıca Esrar bilinen ve kullanımı yasak olan keyif verici bir maddedir,uyuşturucudur. Dikkat et uyarıcı demiyorum uyuşturucu diyorum. Çocuğun varmı yokmu bilmiyorıum ama benim var ve İnşallah senin kafa yapında birileriyle arkadaşlık yapmaz. Alkolle kıyaslamışsın. Çok tuhaf bi karşılaştırma olmuş. Konuya dair fikrin yok hakikaten.
Aman diyorum arkadaşlar. bu forumu çok küçük yaşta arkadaşlarda kullanıyor.Kimseye yanlış örnekler vererek yanlış yönlendirmeyelim. esrar uyuşturucudur, yasal değildir, kaynağı ve neticesi terörü illegal oluşumları destekler. içinde olmayalım bunların...
hollanda konusu çok farklı. tek geçimi turizm olan bir ülkeden bahsediyoruz. tutmuş devam ediyor işte. hollanda' nın bunu tekrar yasaklaştırması söz konusu değil. ama arjantin' e bakın. devlet baş edemediği için eroini bile serbest bıraktı.