Nakliye Işlemi

siz motorunuzu hangi yöntemle naklederdiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    18
  • Anket kapatılmış .
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
:silent:herkese merhabalar,çok araştırdım nakliye konusunu haftaya burdurdan istanbula yola çıkıp aynı gün cbr125 marka motorumu burdura getirmek istiyorum.tren seçeneği,kargo,otobüs yöntemleri mevcut.otobüse yerleştirirken çokta sevimli davranılmıyor motorlara,bi arkadaşımın sinyalleri filan hep kırılmış şöför bir bilet parası daha almış.kargolar 150 200den bahsediyor.tren en ucuz yöntem benzini boşaltıp yüklüyorsun fakat tam bir bilgim yok.lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Ben olsam kargodan sasmazdim. Ote yandan kargo sirketleri kutuda olmadikca kabul etmiyor. Bence hangi sehirdeysen git bir yetkili servise vs. onlarin bazen kamyonet vb. araclari oluyor ve yardimci oluyorlar. Gozunun onunde yuklerler motoru, soforun yaninda motorla birlkte gidersin, icin de rahat eder :cat: Tabi bu benim fikrim. :) . Tabi biraz tuzlu. Seninkine benzer bir durumda, motoru Ankara'dan Bursa'ya gondermek icin bana 250-270 YTL demislerdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paşam trenden başka bi seçeneğin yok bana göre :) Ama aslında benzinini koyup kendin getirsen motoru daha mantıklı olur
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geçen yaz İstanbul'dan aldırdığım 250cc Jinlun'umu polis arkadaşların yardımıyla
Harem Otogarı'ndan otobüsle buraya getirtim..
70 YTL ye mal oldu....1 Bilet parasına yani...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
topkapıda nakliyeciler sitesi var. oradan gideceğin yerin ambarına teslim edebilirsin motorunu. kutlamana falanda gerek yok. eger bu sekilde göndermeyi düşünürsen yardımcı olabilirim sana.
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Bende suziki gn 250 yi izmirden Adanaya getirmeye kalktım kargo o zamanın parasıyla 90-110 arası istemişti, otobüs bir yolcu parası istemişti, ben otobüsle getirmek zorunda kaldım, zaman çok kısıtlıydı zorunlu olarak otobüsle getirdim ama bence tren...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Trenle götürebilirsiniz. (forumda arama yapsanız bunla ilgili bilgiler mevcuttu ya neyse...)




Arkadaşa İstanbul'dan almıştık motoru. Haydarpaşa'dan bindirdik motoru trene ve beraberinde Ankara'ya geldik.

Trenin geç gitmesi biraz can sıkıyor ama o kadarına da katlanmak lazım. 30 ytl gibi bir nakliye parası ödemiştik.(8-10 ytl'de iki kişinin yol parası)

İstanbul'dan yüklerken pek sıkıntı olmadı ama Ankara'da indirirken biraz zor oldu(rampa olmayınca uğraştırdı)

CBR125'i iki-üç kişi indirip bindirir rahatlıkla...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
@koralayilker,pek yardımcı olamadık galiba?! (yoksa görüp geçtin mi?)
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
çok çok kusura bakmayın gerçekten çok yardımcı oldunuz şehir dışındaydım ve hiç nete girme şansım olmadı tekrar kusura bakmayın .tren içindeki ambarı daha farklı hayal ediyorum fakat fotodan sonra içim rahatladı çok teşekkür ederim son kararım tren olucak galiba .peki rampa dediğimiz şey her istasyonda bulunumuyo galiba .zaten motor 110 kilo artık bağırırız imdat diye:)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Merhaba
birde şöyle bir yöntem var uyarmı sana bilmem.. hangi ildeysen o ildeki hal e git. oraya ürün getiren kamyonlar bazen büyük şehhirlere boş dönememek için yük alıyorlar. hem ucuz oluyor hemde sende bi kamyon macerası yaşıyorsun :):):) kafa bi şöföre denk gelirsen yolda mangal bile yakarsın
kalın saalıcaklan
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
ya ben çok pinpirikli bi adamım ve nakliye sırasında en ufak bir yeri çizilse oturur ağlarım:p buda güzel ve bilindik bir yöntem fakat o kasada sabitleme ve kamyoncu dayının sürerken yapacağı psikopatlıklar sonucu motorun kasada düşme çizilme gibi olaylar başıma gelmesi ürkütüyor geleceğim şehir itibarı ilede an uygun seçenek tren sanırım,çok sıkıcı oluyormuş o yolculukta sıkıldığım yerden atlarım heralde motora basar gelirim :mrgreen: tekrar saolun
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
ya ben çok pinpirikli bi adamım ve nakliye sırasında en ufak bir yeri çizilse oturur ağlarım:p buda güzel ve bilindik bir yöntem fakat o kasada sabitleme ve kamyoncu dayının sürerken yapacağı psikopatlıklar sonucu motorun kasada düşme çizilme gibi olaylar başıma gelmesi ürkütüyor geleceğim şehir itibarı ilede an uygun seçenek tren sanırım,çok sıkıcı oluyormuş o yolculukta sıkıldığım yerden atlarım heralde motora basar gelirim :mrgreen: tekrar saolun

asla kamyon işini düşünme ben fort transitle 40 km gittim kayışım koptu varya içinde bin bir çeşit takla acacaktım nerdeyse kas yaparsın artık kamyonda ordan oraya scırarsın en guzelı tren tren şirketiyle bir görüş istersen...
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
asla kamyon işini düşünme ben fort transitle 40 km gittim kayışım koptu varya içinde bin bir çeşit takla acacaktım nerdeyse kas yaparsın artık kamyonda ordan oraya scırarsın en guzelı tren tren şirketiyle bir görüş istersen...

bende aynı şeyi düşünüyorum,sende en psikopat olanına denk gelmişsin heralde :)öğrenci olduğum için buzdolabı getirmiştim bursadan burdura perişan olmuştum motoru düşünemiyorum,yukarıda ambara konmuş bi foto var o kararımı oldukça etkiledi ,tavsiye için teşekkürler,kararım tren :cat: nakliye işlemini fotolarıyla beraber koyacağım bu topicke
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Mazereti öğrendik,özrünüz kabul edildi :)

Trenin geç gitmesi dışında tek sıkıntısı yüklerken rapma olmaması olayı

Ama motor 110 kg ise o zaman 3 kiş el atıp indirebilir.

Rampa olsa çok daha iyi olur ama olmayınca ne yapacaksın,mecbur el atarak indirmek lazım

Bizim arkadaşın Hyo'yu Ankara'da indirirken "rampa olmadan asla indirmeyiz" demiştik ama dediğimizl kaldık :)

2 kişi gidondan,janttan,2 kişi de arka tekerden tutarak indirmiştik motoru

Düşecek diye korktuk ama sabahın 4'ünde ne yapacağımı bilemedik.

160 kg'den fazla Hyo bile elle indi. CBR 125 rahatlıkla iner.

Ama önce rampa bulunması daha iyi olur.

Aslında marangozdan uzun ve kalın bir tahta alıp yanında götürebilirsin.
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
evet bu rampa işini halletmem lazım,zaten bi çantaya battaniye ip atıcaktım artık bide rampa yaptırırız cıbırımız için napalım:) tekrar saol bu konuda en çok sen yardımcı oldun desem tepki alırmıyım acep:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
evet bu rampa işini halletmem lazım,zaten bi çantaya battaniye ip atıcaktım artık bide rampa yaptırırız cıbırımız için napalım:) tekrar saol bu konuda en çok sen yardımcı oldun desem tepki alırmıyım acep:p

Yo....Bence bir mahsuru yok paşam..:bounce:
Sorun hallolduktan sonra bize düşen sevinmek tabiki....:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben geçen 3 hafta önce İstanbul'dan aldığım motoru İzmir'e büyük bir zevkle getirdim. Kendin getirmeyi neden düşünmedin? :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeşim merhaba ! Ben Otobüsle 650 km yol götürdüm hiç bişi olmadı.. ama otoböüsün kalkış noktasından yüklicen...

Bagaj daki orta direğe yaslayıp baglıyosun bu arada motorun üzerini bay,ttaniye ile örtmen gerekiyo... sıkıca bağladıktan sonra diğer yükleri yanlarına dolduruyolar..

Şoföre 50 YTL fazla bilet parası veriyosun.. o zaman halloluyo :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst