Çoğu kişi Asya'dan vazgeçmem konusunda hemfikir o zaman biraz daha para vererek Hyosung, Sym gibi markaların modellerine kayacağım. Hatta CC düşürüp şeklini çok beğendiğim Ktm Duke 125 almayı düşünüyorum. inazumayı ve Kawasaki er5'i eledim, fiyat ve modelleri yüzünden. Teşekkür ederim önerilere.
Cevap alamadığım bir soruyu tekrar sormak isterim Megelli'nin naked modeli bu saydığımız model markalar arasına sokabilir miyiz? Fiyat performans olarak ne durumda sizce?
dostum selamlar. şekle bu kadar çok takılı kalma. en az 1 yada 2 yıl hatta 3 yıl sabret. asyamotor'dan uzak dur. onun yerine dediğin gibi cc düşür. Yamaha ybr125 hemen alabilirsin. honda cbf150 hemen alabilirsin. evde çeyrek altınım var dersin. bu motordan temiz kullan asla zararın yok. 2. el temiz az km olan bi motor al. sürmeyi dönmeyi inmeyi binmeyi öğren. bu arada ilk önce ehliyet al tavsiyemdir. ktm bütçe ve bakım yedek parçada yorar adamı. ktm den başlamak saçmalamak olur. ben sana bi ara mondial mr150 ile nasıl kız tavladığımı bile anlatırım. bırak şekli şemali. bu senin kendine aldığın bir hediye olacak. şekil sıkıntıdır. bu iş basamak basamak. 250 cc çok önemli benim için dersen bütçene uygun bir alternatif olarakdan bajaj pulsar öneririm. 200 cc güzel. kawasaki de bajaj'a üretim yaptırıyor. bizim ülkemize kuralkan getirdi. başka ülkelerde kawasaki logosu taşıyor. ama kapalı kutu henüz motoru test edebilen sayısı çok az. bu nedenle çoğu kişi beklemede kalmış durumda. megelli parça sıkıntısı yaşatır. bide malzeme kalitesi seni memnun etmez. anladığım kadarıyla şekle şemale kaliteye önem veren bir karaktere sahipsin. bu nedenle verdiğim linki okursan megelli konusunda bilgi sahibi olursun.
http://www.motosiklet.net/forum/naked-motosikletler/122636-250-naked.html
bu da 600 cc bir naked ile motora başlamak isteyen bir arkadaşa yazmıştım. sana da yazmaktan mutluluk duyarım.
dostum 600 cc bir motor. 1.5 tonluk bi araba diil topu topu 200 kg ve artı üstünde sen varsın 300 kg. 0-100 km genelde 600 cc lerde 3-4 saniye arasında görülebilir. boşver gözün yükseklerde olmasın. bütçeni koru savurma. 17. yılım motor üstünde. 10-11 yaşında 60 cc 2 zamanlı peugeot 103 ile motoru düğün evinden kaçırarak başladım, babamdan bir ton dayak da yedim utanmam söylerim. ehliyesiz olarak çin scooterlerinin yanısıra ilerleyen dönemlerde ehliyetimi alıp 1 yıla yakın mondial 150 vulture kullandım. polise de yakalandım ceza da yedim. pişmanım. şimdi cbf150 kullanıyorum. 250 cc ye geçip geçmeme konusunda tereddüt yaşıyorum. neden mi bu kez de uzun yola kendimi vurmayayım diye...

bütçem de sıkıntılı. ama motorumu seviyorum. kimsede bizimle aaaa bu 150 cc imiş diye dalga geçmiyor. hacı murat değil bu honda... 150 cc motor bile bi çok arabayı kısa mesafede tokatlar. çünkü biz daha seriyiz vede atik davranıyoruz. 600 cc bir motorun 4 katı olduğunu düşün

yanına ferrari gelse kırmızı ışıkta drag yapıp duman koklatırsın.
yamaha mt-125 modelini bekle... çok mutlu olursun. bunu kendine bir hediye olarak al ve ona hep sahip çık. sana resim de gönderiyorum. süleyman kardeşin....