Arkadaşım motosiklet tecrübeni sıfır kabul ederek 2. el cbf 150 almanı yavsiye ediyorum.Büyük ihtimal ilk birkaç bin km. de yatıracaksın.Dizaynına fazla takılmayıp,mekaniği iyi durumda,sana 2 tekeri öğretecek bir motosiklet al derim.Şimdiden hayırlı olsun.unutmadan motorla birlikte düzgün birer kask,eldiven,mont ve bot almayı ihmal etme.Tarihe bakmadan yazmışım

Neyse konuyu okuyan genç bir arkadaşa fayda olur düşencesi ile kalsın bari.