MZ mi? JAWA mı MİSNK mi?

Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253
Arkadaşlar toplama motor yapacağım hangi daha uygun olur pardon misnk değil minsk olacaktı
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Hepsi birer efsane. onları izleyerek büyüdüm adeta. Bende Jawa'nın yeri ayrıdır ama karar senin
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
içlerinde en teknolojik ve sağlam olanı mz dir tabi orjinalini bulursan.
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Mz ve Jawa eski şehir efsaneleridir. Birbirlerinden çok ahım şahım bir farkları yok.Sen hangisini daha uygun fiyata bulabiliyorsan onu al derim.
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253
hmm peki o zaman en ucuz ve temiz hangisini bulursam onu alayım o zaman
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst