MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
7
ustaya gidemedim bugün bi terslik oldu yrn bi sorun çıkmassa gitmeyi düşünüyorum. motorun sol tarafını sökmeyi sonunda başardımda o rototr sökmeden olmuyor. yrdmlarınız için saolun kitapçığı inceledim biraz resimlerden bişiy anlamaya çalıştım birasda çeviriden ama tam olarak bişiy anlayamadım genede saol kitapcık için.



 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
merhabalar vites dislilerini temizlemek icin gaz yagi iyi fikirmi acaba balatalara zarar verir diye korkuyorum :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
24
slm arkdşlr bn 3 -4 sendr mz 251 kullnıyorm 2tane var biri 1992 model o babamn bn ki 2001 model yanlz bn motorn devr saatni çalştırmyorz burda ki usta çözemdi sorunu elektronk devr saati.. değiştrdm yine olmadı sizce nerdn sorn olabilr bnzer sornla karşlasan anlayn var mı...
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
34
1991 mzim var alman malı 3 ay oldu çok seri ve hızlı 20 liralık benzinle 100 km geziyıorum başa gelen çekilir ama muayne yok bakalım onu ne yapacaz.1995 den ber......
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
1991 mzim var alman malı 3 ay oldu çok seri ve hızlı 20 liralık benzinle 100 km geziyıorum başa gelen çekilir ama muayne yok bakalım onu ne yapacaz.1995 den ber......
Hayırlı olsun kazasıy belasız kullanman dileğiyle yakıtı dert etme 250cc 4 zamanlılara yakındır
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
:rendeer:merhabalar sizce mz etz bing carburatorun normal mz etz bvf carburatorle farki nedir ikisininde fiyatlarini bilen varmi :king:
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
Benim bildiğim sadece jikleleri farklı o kadar

:cat:ikiside ayni gorevi goruyor ama bildigim kadariyla fiyatlari yari fiyatina bing daha pahali buda kalitemi desem yakitta tasarruf mu desem bilemiyorum :thumright

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

:thumleft:arkadaslar arka ve on kanuni celik jant aldim 92 model mz motoruma takacam numaralari tam tutmuyor ama on 18 arka 16 lik geri kalan numaralar genislik ve kalinlik numaralarimi acaba arka teker sade cant seklinde aldim bunu duplex ve ic lastik koyarak takabilirmiyim :rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
hayırlı olsun kaça aldın birde çelik jant ın fren kasnagıyla tel jant ın ki farklı onları da aldınmı arka için göbekleri diyorum
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
hayırlı olsun kaça aldın birde çelik jant ın fren kasnagıyla tel jant ın ki farklı onları da aldınmı arka için göbekleri diyorum
:flower:sagolasin mzci kardes bu formda senin dedigin disli gobeginin kasnagini celik janta olurmu diye sordum kimse cevaplamadi bende fren kapagi dislisini takim aildim tanidik yasli amca al gotur dedi yani bedava takim aldigim icin sorun olmaz demi bu aldigim arka celik jant 16 numara motordaki ic ve dis lastigi aldigim janta takacam olurmu acaba selamlar:rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
lastikler cantlar standart onlar olur sorun degil sadece arka fren kasnagı problem olabilir çelik jantlılarda nem düz dür kapak hemde küçük
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Hemen hemen aynıdır birde aksilik çıktı benim jant önceden kaynak yapılmış kaynak yerinden hava sızdırıyor onu halletmeye çalışıyorum lastik işini önemse aldıktan sonra çok değişti motor güven verdi
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
merhaba arkadaslar kanuni celik jantlar duplex demi yani ic lastik yok tel janttan cikan tekerleri celik jantlara takmak istiyorum acaba olurmu yeni duplex teker almak istemiyorumda mzci kardes dedigin arka fren kapagi tel janttin fren kapagindan kucuk ben celik jantti takim aldigim icin sorun olmayacak gibi selamlar motorumun resimlerini koymak istiyorum ya:cat::rendeer:rdim lutfen
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
çelik jantı göbegiyle balatalarıyla aldıysan sorun yok lastikleride direk takabilirsin hatta dublex lastige iç lastik takıp kullanabilirsinde böylesi daha saglıklı kolay gelsin
 
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
42
Slm arkadaşlar benim bir sorunum var motorumda son zamanlarda bayagi bir çekiş düşüklügü var. Artık rampalardan 2 kişi kalkamiyorum hatta bazı rampaları 2kişi yarım debriyajla zarzor cikıyorum stop edecek gibi oluyor. Ayrica düzde 5.vites 80le gidemiyorum 90kmyi düşunce devri düşüyor toparlamak için 4 bile yetmıyor 3e cekip hizlaniyorum 150yi goren motor 130 ancak yapiyor. Gecen bir ustaya gittim egsozun tikanmaya basladi degişmen gerek tamiri temizlemesi olmuyor dedi sizce sorun nedir teshis dogru mudur??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst