MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
kudret 696 yagı cok fazla koyarsan atar cok sıkıştırırsan atar 140 150 gibi hızlarda normal bir durum ama yok sen normal hızlarda kullanıyorum yag seviyesi de tamam diyorsun sol tarafta vites kolunun dibinde vidası var yag seviyesine bak önce sonra da tapa yı kontrol et çürümüştür sertleşmiştir belkide degiştir
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
69
tapa bayağı bir eski. üzerindeki deliğe tahliye hortumu taktım. seviye kontrol vidasından test ettiğimde halen fazlaca yağ akıyor. fazla sıkıştırmıyorum ama her binişimde 7000 deviri görecek kadar bir kere uzatıyorum..
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
kudret 696 arkadaşım yag da senin tespit ettigin gibi fazla ve mz de race bir makina degil ivmelenmesi iyide olsa ayrıca 7000 devir de az degil oradan yag atması için yeterli bir devir 4000 i geçmem ben hiç bir zaman
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
22
Arkadaşlar sanırım 2 ay önce hurdadan Mz 301 Sportstar aldığımı belirtmiştim. Motorun ilk hali ve son halini ile sizlerle paylaşacagımı söylemiştim kısmet oldu :)

Motorda yapılan işlemler:
-Silindir rektefesi yeni piston takıldı.
-Krank mili değişti.
-conta takımı krank bilyesi krank keçesi değişti.
-koltuk kılfı değişti.
-Kontak anahtarı yapıldı.
-Sinyal lambaları değişti.

İlk Halinden görüntülerle Mz 301 Sportstar

01102010005.jpg
[/IMG]
01102010003.jpg
[/IMG]
01102010u.jpg
[/IMG]
01102010006.jpg
[/IMG]

Buda yeni halinden eserler :)

25112010001.jpg

25112010.jpg

25112010002.jpg

25112010003.jpg


Yapılacak işlemler :)
-Boyanacak
-Nikelajlanacak v.b ufak tefek şeyler.

Motor gerçekten köpek gibi çekişi olsun kalkışı olsun banamısın demiyor daha öncedende kullanmştm bu zevki bi daha yaşadım.




Tekrar selam olsn size. Alıntı yaptgn msjda belırttiğim gibi hurdadan aldıgım motoru revizyon yaptım tamamiyle. Boyadım vs. Görüşlerinize sunarım.


02042011.jpg

02042011001.jpg

02042011002.jpg

02042011003.jpg

02042011004.jpg

02042011005.jpg
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
33
Tekrar selam olsn size. Alıntı yaptgn msjda belırttiğim gibi hurdadan aldıgım motoru revizyon yaptım tamamiyle. Boyadım vs. Görüşlerinize sunarım.


02042011.jpg

02042011001.jpg

02042011002.jpg

02042011003.jpg

02042011004.jpg

02042011005.jpg

kardeş eline sağlık.sıfır gibi yapmışsın helal olsun.motor ve yan kapaklar sprey boyamı?çok hoş olmuş
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Süper olmuş..Eline sağlık..... Sportstarların ayrı bir havası var....

Güle güle bin.... :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
22
kardeş eline sağlık.sıfır gibi yapmışsın helal olsun.motor ve yan kapaklar sprey boyamı?çok hoş olmuş


yok hocam yaldız boya artı vernik karısımı tabanca ile boyadım. Isıya dayanaklı oldugu ıcın silindir peteklerinide boyadım. Tesekkur ederm hersey ıcın.

Süper olmuş..Eline sağlık..... Sportstarların ayrı bir havası var....

Güle güle bin.... :rendeer:

Tesekkurler alptunay hocam. Mz ayrı bir zevk tabiki ugrasmak daha ayrı bir zevk. Sevgilerimle :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1
arkadaşlar ben de mz 301 fun var motorun vize sigortası yoktur herşeyi çalışır faaliyete bir tek gösterge çalışmıyo plaka ruhsat vardır satılıktır 300tl istiyom yedek parça olarak kulanmak istiyen varsa satıcam ben motoruma güveniyom herşeyi çalışır faaliyete yarı yolda bırakmaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 ----------

mz 301 fun var motorun herşeyi çalışır faaliyete sadece vize sigorta yoktur yedek parça olarak kulanmak isteyen varsa 300tl istiyom gösterge çalışmıyo ben motoruma güveniyorum seni yarı yolda bırakmaz motoru görmek istiyosanız izmir gaziemirde hangi tamirciye gösterirseniz gösterin plaka ruhsat vardır bana bu numaradan ulaşabilirsiniz 05079773827
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
34
Arkadaşlar merhaba, Karaman'da kendisi uzun yıllardır MZ ustası ve benim MZ'imizinde ustası olan Mahmut TOLU isimli arkadaşımızın tüm bakımını yeni bitirdiği orijinal ETZ 91 model 251 MZ'i satılıktır. Fiyatı 2.500 TL. düşünülmekle birlikte pazarlık payı vardır.

*Motorun iç ve dış aksamında değişmesi gereken bütün parçalar değiştirilmiştir.(Ayrı ayrı yazmıyorum, aklımıza gelebilecek değişmesi gereken tüm parçalar)
*Tekerler çelik janttır, suzukı pembesi ile boyanmıştır.
*Kaporta Suzukı pembesi ve gri metalik boya ile yeni boyanmıştır.(Suzukı pembesinin özelliği havanın güneşli, açık, kapalı, gündüz ve gece hallerinde renk değiştirip hoş görüntü oluşturmasıdır)
*Ön lastik sıfır, arka lastik çok az kullanılmıştır.
*Karbüratör sıfır takılmış, 60 TL.lik benzinle 450 Km. yol katedildiği motor sahibi Mahmut TOLU tarafından belirtilmiştir.
*Nikelaj uygulanabilecek tüm aksamlara nikelaj uygulanmış motor rengi ile güzel bir görüntü oluşturulmuştur.
*Hem ön hem arkalara yeni nesil sinyal lambaları takılarak daha estetik bir görüntü elde edilmiştir.
*Direksiyon spor tarz olarak dizayn edilmiştir.
*Zincir koruyucu lastikleri, arka tekerdeki dişliyi koruyan ve içerisinden zincirin geçtiği siyah koruyucu, fren balataları, arka amortisörler, km. sayaç ekipmanı komple sıfır takılmıştır. Görmeye değer bir motor.

*Görüşmek umuduyla kazasız geziler diliyorum.

***Mahmut TOLU'ya ait cep numarası: 0545 218 43 33 / KARAMAN

:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
34
NOT: YUKARIDAKİ YAZIYA İLAVEDİR...

*Krank ve piston, çekiş balataları, bilyeler değiştirilmiştir.
*Vizesi, sigortası yapılmış, hiç bir vergi borcu yoktur.

**MZ'e ait resimlerin nasıl yükleneceği konusunda bilgimiz olmaması nedeniyle resimleri yayınlıyamıyorum.

Tekrar sağlıklı geziler diliyorum.

:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
6
Pardon son satırı daha sonra gördüm ,İzmirden Antalya ya getirmek çok külfetli bana,size hayırlı satışlar.
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
12
ARkadaşlar Öncelikle Selamlar Ben Mz almayı düşünüyorum ne kadar yakar 251-301 yazarsanız sevinirim
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
çok yakar çok kaçar :queen:1 litreyle 20 ile 30 km arası gider motorun durumuna göre temizligine göre
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
12
Çok yakıyormuş yav saol arkadaşım bilgi verdiğin için ben vazgeçtim bu motordan yakıt dolayısı ile :)
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
12
kullanımı nasıl artılarını ve eksilerini yazarsanız sevinirim peki bu motoda titreşim varmı km başı ne kadar yaktıgını bilsem düşünürüm
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
407
Arkadaşlar söz konusu olan motor 'MZ' yakıt falan bu motorun önüne asla geçemez,üstünede binen kolay kolay inemez. ;D Tın Tın Tın bu sese herşey değer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst