MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
196
hımm tamm sağoln verdğiniz bilgilr için.. ama bn az geliyo diye 2 litreden fazla koymstm :) ölçmeye kalktgımda az görünüyordu çünkü fazla yagın bi zararı olmz umarm..babamn 92 model mz var ondn kaynklanan merkla kendime 2001 model mz aldm işte ufak tefk konularda yardm gerekiyodu onuda burda sizlrn yardmyla halletcz sanırm sagolasnz..

ne kadara aldın motoru
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
sayın mz ciler. geçen pazar ilk defa benim için uzun yol sayılabilecek bir tur yaptım (yaklaşık 300 km ) ama galiba havaya biraz aldandım . yani benim içinde tecrübe oldu. o kadar sıkı giyinmeme rağmen bayaa üşüdüm. ve kesinlikle ve kesinlikle uzun yolda mutlaka eldiven kullanmak gerekiyormuş. bunu tecrübe ile öğrendim . bu yaptığım gezide motorumdan çok memnun kaldım performansı beni gayet tatmin etti yaklaşık olarak 16 lt yakıt tüketmişim kullanımım bazen yavaş düzlüklerde 100 120 arası . yol haritam : karabük ,yenice,gökçebey,devrek,mengen,yeniçağa,gerede,eskipazar,karabük hattı idi. yavaş yavaş yaza hazırlık yapmaya çalışıyorum. ama bu sürekli oturunca kalçalar hakkatten yoruluyor. yaw ben arabaya ne alışmışım be.... ama motorsikletten hakkatten şu duygu gerçek ÖZGÜRLÜK..

Komşum var kendisi eski bmw cilerden iran pakistan avrupa gezdi kendisi hep;arada el eklemlerinde ağrı olduğundan yakınır.Kendisini her zaman full korumalı gezerdi,yalnız elleri büyük olduğundan eldiven takmayı sevmiyordu.Şimdi diyor ki rüzgar yiyen yerlerin birkaç yıl sonra mutlaka sorun çıkartır.Eldiven giyelim hocam uzun gezmelerimizde.

Hatta dizlik giymediğim ve soğuk havalarda çıkıtğım günün ertesi günü dizim de ağrır epeyce.
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
24
ne kadara aldın motoru

950 ye aldm motr kanuni mz 2001 -251 :)ön çamrluk kırkdı depoda eziklk vardı kontk çalışmyodu daha dogrusu anahtrını kaybetmişlr debriyj kolu kırıkdı onları yaptrdım işte ruhstı üzerime alma sigorta muayne falan derkn 1400 liraya gelmişti oldu:cat:..
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
arkadaşlar mz 301 sporstar satılık arıyorum elinde olan yada bilgisi olan varmıdır acaba.
özellikle ankara ve yakın iller olursa iyi olur
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
24
arkdşlr bn birşeyi merk ettm bu 92 model mzlerle 2000 ve üzeri mzlern motr bölümü aynı görünüyo şanzmn hızıda mı aynıdr yoksa bu yenilr yani 2000 modl üztü daha seri mi.. ki bana öyle geldi hm 92 hm 2002 model mz varda..
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
Komşum var kendisi eski bmw cilerden iran pakistan avrupa gezdi kendisi hep;arada el eklemlerinde ağrı olduğundan yakınır.Kendisini her zaman full korumalı gezerdi,yalnız elleri büyük olduğundan eldiven takmayı sevmiyordu.Şimdi diyor ki rüzgar yiyen yerlerin birkaç yıl sonra mutlaka sorun çıkartır.Eldiven giyelim hocam uzun gezmelerimizde.

Hatta dizlik giymediğim ve soğuk havalarda çıkıtğım günün ertesi günü dizim de ağrır epeyce.
aynen doğrusun . bir kere tecrübe ettim , bir daha da etmem.
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
Nerde bu mz ciler kardeşim hiç mi gezi yapmadınız motorunuzla mz le yaptığınız gezilerin fotosunu çekinde forum kendine gelsin evt beyler mz le gezdiğiniz bir yerin fotoları varsa koyabılırsınız bizde bakalım :d :d :p
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
950 ye aldm motr kanuni mz 2001 -251 :)ön çamrluk kırkdı depoda eziklk vardı kontk çalışmyodu daha dogrusu anahtrını kaybetmişlr debriyj kolu kırıkdı onları yaptrdım işte ruhstı üzerime alma sigorta muayne falan derkn 1400 liraya gelmişti oldu:cat:..

hayırlı olsun km de tam olarak ne kadar yakıyor şu an motorun ? bende burdan bora abinin mzini almaya niyetliyim
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
24
valla yaln söylemym 1 litrde ortamlma 20 km gidiyo oda yol durumu ve hıza bağlı olrk değişiyo..160 km kdr çıkıyo yolnu bulnca.. ama gecn gün talihsz bi oly geldi başıma allahtn mahalle arasnda yavaş giderkn oldu zincir korumalıgı kırılıp zincire dolndı ön dişliye faln sardı kitlndi motr.. kapaklrı sökp dişliye sıkışn lastkleri almk gerekiyo.. bnm anlamadıgm arka lastkde dişlnn oldgu tarfta km dişlisi var..o arada bi pul mu vardı yoksa bilyamı bilemiyrm dikkt etmdm her ne varsa yemiş atmş km dişlisi boşlk yapıp motr yürükn jantn içndeki kampanlar açılyo orda bi mahzeme eksk ama anlamdm şimdlk yatışa geçti motr... zincr kormalıgını kırnca km dişlisini falanda attı çıktı yernden yani kıscası ii bir usta istiyo zatn debrij balatasıı da bitik sanrm tam ayırma yapmıyodu viteslrde... brlarda saglm bi ustada yok... sinp da var bi tane oda sadece ön çamurluğa 65 lira istedi eski bi mz servsi var adm orjnal çamrlk 12 lira en fazla dedi:) sanrm bizm usta bu arızalara bi 300 istr :):...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
22
Arkadaşlar sanırım 2 ay önce hurdadan Mz 301 Sportstar aldığımı belirtmiştim. Motorun ilk hali ve son halini ile sizlerle paylaşacagımı söylemiştim kısmet oldu :)

Motorda yapılan işlemler:
-Silindir rektefesi yeni piston takıldı.
-Krank mili değişti.
-conta takımı krank bilyesi krank keçesi değişti.
-koltuk kılfı değişti.
-Kontak anahtarı yapıldı.
-Sinyal lambaları değişti.

İlk Halinden görüntülerle Mz 301 Sportstar

01102010005.jpg
[/IMG]
01102010003.jpg
[/IMG]
01102010u.jpg
[/IMG]
01102010006.jpg
[/IMG]

Buda yeni halinden eserler :)

25112010001.jpg

25112010.jpg

25112010002.jpg

25112010003.jpg


Yapılacak işlemler :)
-Boyanacak
-Nikelajlanacak v.b ufak tefek şeyler.

Motor gerçekten köpek gibi çekişi olsun kalkışı olsun banamısın demiyor daha öncedende kullanmştm bu zevki bi daha yaşadım.
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
24
slm arkaşlar ben birşy sorcm 2000 model ve üstü çoğu mz kanuni aslnda ama mz die geçiyo... şimdi ben bnm motrun ruhsatnı aldm herşy norml ruhst şasi numarası herşyi dogru ama MZ etz 251 diye geçiyo normalde ise kanuni seyhn olması gerkmiyo mu bunda bi sorn çıkabilrmi acaba.. gerçi bendn önceki sahbi sorn yaşamamış ama sizde nasıl kyıtlı ruhsatta bu tür modelde motoru oln arkdşlar..???
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
slm arkaşlar ben birşy sorcm 2000 model ve üstü çoğu mz kanuni aslnda ama mz die geçiyo... şimdi ben bnm motrun ruhsatnı aldm herşy norml ruhst şasi numarası herşyi dogru ama MZ etz 251 diye geçiyo normalde ise kanuni seyhn olması gerkmiyo mu bunda bi sorn çıkabilrmi acaba.. gerçi bendn önceki sahbi sorn yaşamamış ama sizde nasıl kyıtlı ruhsatta bu tür modelde motoru oln arkdşlar..???

Gidonda bir etiket olması lazım... Genelde orda ne yazarsa onu isterler ruhsatta ....

Ama sanırım sorun yaşamassın... Sonuçta etz ... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst