MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
abi orjinal rengi kırmızı ama hazır ruhsat değişicek, hazır vizeye giricek, hazır bütün parçalarda boyanıcakken başka renge boyatayım diyorum.

yoksa ateş kırmızı süper bir renk yani ama fırsat varken extra bişi yapayım diyorum :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
içinden nasıl geliyosa öyle yap abicim o zaman kazasız belasız binersin inşallah..

Arkadaşlar slmlar tekrar benim motorda bir takım eskimiş parçaları değiştiriyorum çamurluk,koltuk,sinyaller, bu arada elektrik tesisatını da değiştiriyim diyorum eskimiş onlarda hepsi çalışır durumda ama almışken onuda yenileyim diyorum ben parçaların hepsini adanadan getirttiyorum özellikle istanbulda oturan arkadaşlar bu konuda yardımcı olursanız sevinirim adres yada tel şimdiden teşekkürler kolay gelsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Arkadaşlar düzeltiyorum yukarıda yazdığımı elektrik tesisatını değiştirebilecek yer soruyorum
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Arkadaşlar düzeltiyorum yukarıda yazdığımı elektrik tesisatını değiştirebilecek yer soruyorum

anadolu yakasında sami usta var hasanpaşada ben gitmem kendisine ama iyi anlar mz den herşeyinide yapar kenanda anlar derler elektrikten anlamaz oraya gittiginde kenan ustayı tarfi edecekler olur mutlaka boşuna gitme zorlu motor/sami zorlu hasanpaşa motorcuların orda bulursun
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
fikir verdik ama fikirden sayılmadı heralde:farao:

abi kusura bakma şimdi geri gidip baktım yine, senin fun fikrini görmemişim.

abi siyah rengi motoru küçültüyor, bende biraz iri yapılıyım :D büyük gözükmesi yönünde tercih :)

kusura bakma. illaki fikirlerin çok önemli, kusura bakma tekrar.
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
abi kusura bakma şimdi geri gidip baktım yine, senin fun fikrini görmemişim.

abi siyah rengi motoru küçültüyor, bende biraz iri yapılıyım :D büyük gözükmesi yönünde tercih :)

kusura bakma. illaki fikirlerin çok önemli, kusura bakma tekrar.

Ben olsam komple mat siyaha boyardım. motor bloğuna krom yaptırırdım.
Ve en yakışıklı mz ler domuz kafa mz gerçekten.
Sadece yedek parça sorun olabilir.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
abi kusura bakma şimdi geri gidip baktım yine, senin fun fikrini görmemişim.

abi siyah rengi motoru küçültüyor, bende biraz iri yapılıyım :D büyük gözükmesi yönünde tercih :)

kusura bakma. illaki fikirlerin çok önemli, kusura bakma tekrar.

tek renk oldugu sürece küçülmez. illa büyük gözükmesini istiyorsan gümüşe boya, oda biraz teneke gibi gösterir.

siyah fun un 30 sene geçse havası bitmez. jantlarıda çelik jant bronz yapacaksın. böyle bi fun yok dostum, bu hep benim yapmayı isteyipte yapamadıgım şeydi. ayrıca fun alçak gidondur kullanımı daha spordur. hoşuna gider yani.:cat:

ayıracak paran varsa fun yap makinayı sana ekstra maliyeti 300ü geçmez. iri yapılıyım diyorsun arkadaşın dediği gibi domuz kafa oldumu makina bayagı büyüyor zaten klasik gibi kalmaz altında.

son olarak yine fun ve ferrari kırmızısı yapabilirsin motoru. o zamanda tam makina olur. bakan bidaha bakar. bunları yap hosuna gitmezse bana sat o makinayı. ben ugrasamıyorum artık sıfır motor aldım, ugrasabilsem yine yaparım.

eski sayfalarda benim bebegi görebilirsin. :cat:

Ben olsam komple mat siyaha boyardım. motor bloğuna krom yaptırırdım.
Ve en yakışıklı mz ler domuz kafa mz gerçekten.
Sadece yedek parça sorun olabilir.

krycek kuralkan hala sıfır grenaj ve depo satıyor fun tipi:cat: ihtiyacı olanlarda duymuş olsun burdan.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
:) hoş gibiydi yahu :)

hangisi daha hoş ?

1zmp8c4.jpg


wrb9uh.jpg
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
sergeant abi kafa ve ön depo filan uydurmam imaknsız şu noktada, macunlandı doğrultuldu filan ondan. yani ne yapıcaksam 251 üzerinden yapıcam. orginal rengide kırmızı zaten motorun ama of kararsızım, heralde yarın boyacıya gittiğimde vericem kararımı :D

kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
sergeant abi kafa ve ön depo filan uydurmam imaknsız şu noktada, macunlandı doğrultuldu filan ondan. yani ne yapıcaksam 251 üzerinden yapıcam. orginal rengide kırmızı zaten motorun ama of kararsızım, heralde yarın boyacıya gittiğimde vericem kararımı :D

kazasız belasız sürüşler.


bas bordoyu gitsin o zaman:cat: kiremit kırmızısı yapmada almanların en dandik rengi orjinal mzler vardı o renk
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
abi boyadık siyahla haki arası bi renge haki yeşile :D

güzelde oldu ama napalım bu maliyetlere anca bu akdar oluyor :D

yarın bi daha tamirciye gidicek çünkü benzin damlatıyor, benzin ve havanın karıştığı yerde. ona baktırıcam neden diye. hatta bi resimini göndereyim belki bilen vardır ne oldugunu. saygılar.

kazasız belasız sürüşler.


tamda kırmızı yuvarlak içine aldığım noktadan akıtıyor benzin ve gazı tam almıyor makine. alakalıdır sanırım.

 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
gezcezde meksefe ve platini değiştikten sonra. bide karbüratör iğne takımı filan bulduktan sonra. şimdi mahalleyi gezebiliyoruz anca :)
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
9
panık

mzcıler bnm 251 alman yapımı MZ ım var rx 115 le yarııssak sonuc ne olurkı sızcee :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.... edit ....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst