MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
:D:D:D tamam abi kontrol edicem. o kdar aradım ama bulamadım vidavari şeyler, bende hava filtresi kapağını sökmüşüm :D

sol kapağı üstten şasiye bağlıyan bi civata söktüm ama baktım tık oynamadı yerinden, dedim bunu aynen yerine koy, öğrenince yine sökersin bunu :D:D

cahil olunca insan bi konuda, olmıcak şeylere imza atabiliyor :D

ama yok, becericem ben bu işi :)
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
Damaskus35 bırak adamlarla (tamircilerle) uğraşma benim sağdan soldan topladığım tamir kitapçıkları var, gerekirse bunlara bakar ne neymiş neredeymiş bulursun ama parça kolay bulunurmu orası muamma, almancan iyi ise ve almanyada tanıdıkların varsa o ayrı. Ön fren takımı yerine kanuni racer 200 fren takımı takabilmiş arkadaş var. Böyle böyle orjinalliğini bozup modifiye yapmak zorunda kalabiliriz. Kolay gelsin.
Kitapçıkları kendiliğinden açılır şekilde sıkıştırıp yükledim indirip okuyabilirsiniz. Kitapçıklar ingilizce ve almanca'dır. zorlanırsanız google dil araçlarını kullanın.
Kitaplar;
***** yerlere nokta atıp exe yazın, güncel virüs programım var ama her ihtimale karşı siz tarama yapabilirsiniz.

Alp, depo kapağı gevşekse toz vb. girer ayrıca benzin uçar. Motorun nasıl hava aldığını bilmiyorum ama aşağı yukarı doğru bilgilerdir. Alman mz lerde şanzıman için hava kanalları vardır bu resimde rahatça görebilirsin. Kanuni yerli üretiminde sanırım yokmuş.
big_13006173_1361892_vd2j767.jpg
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
indiriyorum heme kitabı, ingilizcem var. ama bunlar motor terimleri içeriyordur büyük ihtimalle. teknik ingilizce ağırdır yani. bakalım inşalah kendimiz için kapıcaz bişiler bizde :D

sağol tekrar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Depo kapağı gevşekse toz ve su gitme olasılığı çok nadir dir... Ama illa sıkı sıkıya kapanacak anlamına gelmez... Gevşekse de çok büyük sorun yaratmaz.. Ama tabiki kapalı olması gerek... Bu devirde benzin pahalı..Neden uçsun havaya?... :mrgreen:

O resimdeki Alman Mz... Soğutma kanalarını biliyorum... Özelliklerinide...Seyhanlarda yoktur... Seyhan dediim 92 den sonrası modeller... 250 c değil... :)

Almanlar seyhanlara göre kat kat daha sağlamdır... Kullanılan malzeme daha kalitelidir....:cat:
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
66
yeni gelen arkadaslar hos geldiniz mz konu iyice ilerlemiş her ne kadar buraya yazamasamda takip ediyorum ve buradaki bilgiler sayesinde mz hakkında baya bi bilgim oldu ins bende kullandıkca tecrübelerimi aktaracam.ben motoru alalı neredeyse 8 ay oluyor ben hala 100 km bile yapamadım ama cok zevkli motor mz.bizim motorlar eski gibi göründüğünden diğer motosiklet sahipleri küçümsüyor bu yüzden mz in en cok sevdigim yönü yolda giderken diğer motorlar ilk önce seni geciyor bide özellikle senin yüzüne bakıyorlar nasıl geciyorum adamı dercesine ama aradan biraz zaman gectikten sonra vites yükselince adam arkada kalıyo ve ancak dikiz aynasından bakıyosun .o ise seni gecicem diye habire gaza basıyo. bende motorumu daha yeni boyadım ins resimlerini cekince koyacağım herkese kazasız belasız sürüsler.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
abiler selam herkese.

bugun son olarak motorun sol kapağınıda söktüm.
ama alp tunay abimin dediği gibi o iki vida ile uğraşmadım, direkt hava filtresinin oldugu bölündeki 4 vidayı sökerek ulaştım amacıma. sol renkli blok direkt çıktı. sonra onu 2 somun sökerek yağ pompasından ayırdım. yağ pompası çok kötü durumdaydı üzerinde bi parmak yağ çamur karışımı vardı kabasını temizledim yarında ince temizlerim artık :D

en sonunda bütün renkli parçaları söktüm, yarın bırakıcam kaportacıya bakalım :D işim bitince önceki ve sonraki hallerinin fotolarını göndericem inşallah :D

herkese kazasız belasız sürüşler.
eyvallah.
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
Ben anlatamadım sanırım...

öyle şey olurmu abi estagfurullah. bu kardeşiniz anlatamamış. kusuruma bakmayın.

hazır elim cevapla butonuna gitmişken söylemeden geçemicem, abiler yağ pompası yağ pompası diyip duruyoruzda, ben o yag doldurdugumuz haznede herhangi bir elektrik aksama rastlamadım. bence pompa değil sadece hazne o. yani yağ kendi kendine akıyor :D

:D aklıma takıldı sorayım dedim :D

kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
malesef göremedim :( bu arada benim etz 251 im 90 model german.
yağ deposu okeyde pompa çözemedim abi malesef :( ki motora giden boruyu filan söktüm yoktu abi pompa göremedim ben en azından :D

kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
aa tamam alp abi blogun içinde
tmm tmm şimdi anladım.
zaten parçaları kaportacıya verdikten sonra ilk iş o bloguda sökmek olcak boyamak için. ama ona çok kablo boru girip çıkıyo o yüzden üstünedede boyamayı deniyebilirim. sağol uğraşıların için. bitse şu motorda fotolarını göndersem, emeğinizin son halini görseniz :D

kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yardıma ihtiyacn olursa yaz... Biliyorsak yardım ederiz... Herzaman....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm Motor maxsımum hızına geldıkten sonra, MZ bu hızla devam ederse Ön diskin kilitlendiğini söylüyorlar bu konuda bılgılerınızı bızlere aktarırmısınız_?
 
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
evet bugun bende bi abimden öyle bişi duydum, ön fren diski kitleniyor mzlerde dedi ama anlam veremedim.
gerçi o yüksek sabit hızdan filan bahsetmemişti.

bu arada sizlere danışmak sitediğim bir konu var :D
motorumun satışını yaptım, ama vizesi yok, yani toparlanınca vizeye girecek, e bütün renkli parçalarda boyanıyor :D

takipçime sordum renk değiştirmemde bi sorun olmadığını söyledi fatura aldığım sürece :)

evet abilerim. mz in rengi ne olsun? bi sarı görmüştüm çok güzeldi, aklımda beyazda var heybetli duruyor.

evet fikirlerinizi alabilirmiyim? fikrinize ait fotoda yollarsanız çok sevinirim.
herkese iyi geceler.

kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Slm Motor maxsımum hızına geldıkten sonra, MZ bu hızla devam ederse Ön diskin kilitlendiğini söylüyorlar bu konuda bılgılerınızı bızlere aktarırmısınız_?

mzle 140 a dayayıp çok gittim hiç karsılasmadım karsılassam simdi yazamazdımda sanırım. sabaha kadar dolastıgımda oldu.

evet bugun bende bi abimden öyle bişi duydum, ön fren diski kitleniyor mzlerde dedi ama anlam veremedim.
gerçi o yüksek sabit hızdan filan bahsetmemişti.

bu arada sizlere danışmak sitediğim bir konu var :D
motorumun satışını yaptım, ama vizesi yok, yani toparlanınca vizeye girecek, e bütün renkli parçalarda boyanıyor :D

takipçime sordum renk değiştirmemde bi sorun olmadığını söyledi fatura aldığım sürece :)

evet abilerim. mz in rengi ne olsun? bi sarı görmüştüm çok güzeldi, aklımda beyazda var heybetli duruyor.

evet fikirlerinizi alabilirmiyim? fikrinize ait fotoda yollarsanız çok sevinirim.
herkese iyi geceler.

kazasız belasız sürüşler.

senin yerinde olsam fun model depo ve kafa uydurup parlak siyaha boyarım. eşsiz bi mzin olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2009
Mesajlar
23
yokmu abiler bi fikri olan?

honca bal köpüğü ne ne dersiniz? veya ozon mavisine? bmw sarısı? peki ya beyaz? :)

mz imizi ne renge boyıcaz ? :D
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Damaskus35 bence orjinal herzaman orjinaldir eski rengi neyse abicim ona boya bu benim fikrim tabi yinede sen bilirsin kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst