kimse bırakmasın topiki ya. gerçekten çok faydalı oldu bu site, bu topic, alp tunay ve mzcı abilerim. gerçekten çok faydalı oldunuz. ama hatasızda yazmak kimsenin hüneri değil. ben bir garibanım buraya bilgi almaya geldim

yanlış verilenleri uyararak düzeltirsek çok müsterih olurum.
evet gelelim 2. mz hikayeme

bugun butun günümü mz e ayırdım ve inanın yorgunluktan kolumu kaldıramıyorum

ama tatmin olamadım tabiki

çünkü elektrik aksamını ve motorunu ayıramadım motosikletin. elimin ulaşabileceği noktalardaki pasları sprey boya ile kapatmaya çalıştım. ön çamurluk, arka çamurluk, depo, sağ kapağı söktüm, arabanın bagajına attım, ilk fırsatta önce kaportacı ardından boyacıya gidecek. ama gel gelelim sol kapagı sökemedim. bu konuda bilgisi olan varmı_ gerçi bilgisayarı açar açmaz direkt topicime girip cevap yazıyorum, biraz araştırsam bulurum sanırım sol kapağı sökmeyi.
arka çamurlugu sökerken baya zorlandım. başkada pek zorlıyan kısım olamdı. gidonu söküp biraz parlattım, jikle teli çıktı yerinden biraz uraştırdı

değişmesi gereken çok parçası var ama kendim bu işi kapıp öyle değiştiricem. egzosu söktüm bakındım ama o egsozdan görsel manada hayır gelmez, fiyatını sordum 70 liraya alıcam sanırım. depoda alıcaktım ama depo kurtarılabilinir miş. o yüzden yatırımı egsoza yapayım dedim.
bir kaç somun civata ve pul kaybettim geri toparlarken
arka amartisörleri şasiye bağladığımız noktada bulunan lastikelr filan taşlaşmış, onların hepsinin bi lsitesini yapıp malzemeciye gidip alıcam sanırım hepsini.
daha anlatacağım şeyler var kurtulmadınız hemen
aldık başımıza bi iş ama bakalım artık. keşke biraz daha param olsaydıda keşke biraz daha temizini alabilseydim demedende geçemiyorum. ama napalım bunada şükür

inşallah biraz çalışarak sizin söylediğiniz gibi 10 küsür senedir sürdüğünüz bir makine oluşturabilirim zamanla. ah bi abimiz olsa buralardada, yardımcı olabilse bize, bizde bizden küçüklere ihtiyacları halinde anlatsak bildiklerimizi
artık her usta bakmıyor sizlerinde söylediği gibi

bakıma sokayım dedim adam surat ekşitiyor altımdaki mz i görünce. ama ben de kafası çalışan biriyim

kendimde öğrenip pekala motorumla ilgilenirim. ki sanırımda öyle olacak konu. gözüm korkmasa elektrik aksamınıda sökecektim ama oda daha ilerki zamanalrda inşallah. gün gelecek bütün motoru dağıtıp toplayabileceğim

tamircilere boyun bükeceğime kendim öğrenebilirim
herkese selamlar.
sevgi saygı hoşgörü ile.
kazasız belasız sürüşler.