Yağ akıtma problemi
99 Model MZ 301 kullanıyorum. Motor şu anda 17.000 de, doğal olarak problemler çıkarmaya başladı yavaş yavaş. Debriyaj telinin vites kutusuna girdiği kısından yağ kaçırıyor. Özellikle motoru zorladığımda ciddi bir yağ kaybı oluyor. İzmit'teki servis, oradaki contayı değiştirmeye naz yaptı, birkaç defa söyledim. Zor geldi herhalde, olmadı Sakarya'ya götüreceğim. Ayrıca, kalkışlarda motora gaz verdiğimde geç tepki veriyor, fakat devir biraz yükseldikten sonra neredeyse kafa kaldıracak, aniden çekiş artıyor. Sanırım karbüratörle alakalı bir sorun ama, ona da düzgün bir çözüm bulamadılar. Böyle giderse satarım bu motoru yakında...