- Katılım
- 13 Nis 2009
- Mesajlar
- 767
aradan 2 yıl geçmis :mrgreen:
o arkadas simdi ss makineye biniyodur belkide...:cherry:
Mz 1000RR :queen:
aradan 2 yıl geçmis :mrgreen:
o arkadas simdi ss makineye biniyodur belkide...:cherry:
agalar artık zamanı geldi ben etz 251 kullanıcısıyım ama garajda yıllardır güneş yüzü görmeyen ve koliilerin içinde duran bi mz im var 92 yılında sıfır aldım ve bir kere binmedim inanın alındı alınalı hiç çalışmadı babam saolsun inannın yazın çıkaracam bakalım ama motor kim bilir ne halde
yaw uzun süredir bi hastalıktır bende mz ve 5 aydırda biniyorum...yalnız herkesin eleştirdiği gibi yedek parça sıkıntısı çekiliyor....mesela ben eksoz alcam orjinal ama buylamıyorum...motor tek kelimeyle harika ama masrafına yetişilmiyor...tavsiye ederim herkeze ama alırken birkez daha düşünün)