Mz Etz 251 Modifiye Yardim

Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
3
agalar artık zamanı geldi ben etz 251 kullanıcısıyım ama garajda yıllardır güneş yüzü görmeyen ve koliilerin içinde duran bi mz im var 92 yılında sıfır aldım ve bir kere binmedim inanın alındı alınalı hiç çalışmadı babam saolsun inannın yazın çıkaracam bakalım ama motor kim bilir ne halde
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
agalar artık zamanı geldi ben etz 251 kullanıcısıyım ama garajda yıllardır güneş yüzü görmeyen ve koliilerin içinde duran bi mz im var 92 yılında sıfır aldım ve bir kere binmedim inanın alındı alınalı hiç çalışmadı babam saolsun inannın yazın çıkaracam bakalım ama motor kim bilir ne halde


Resmini koy bakalım bir.. Gözümüz gönlümüz aaçılsın......... Satacaksan da haberim olsun.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
1
Ah şu mzden çektiğim:)

yaw uzun süredir bi hastalıktır bende mz ve 5 aydırda biniyorum...yalnız herkesin eleştirdiği gibi yedek parça sıkıntısı çekiliyor....mesela ben eksoz alcam orjinal ama buylamıyorum...motor tek kelimeyle harika ama masrafına yetişilmiyor...tavsiye ederim herkeze ama alırken birkez daha düşünün:))
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
yaw uzun süredir bi hastalıktır bende mz ve 5 aydırda biniyorum...yalnız herkesin eleştirdiği gibi yedek parça sıkıntısı çekiliyor....mesela ben eksoz alcam orjinal ama buylamıyorum...motor tek kelimeyle harika ama masrafına yetişilmiyor...tavsiye ederim herkeze ama alırken birkez daha düşünün:))

orjinal egzos kuralkanda var.komple egzos 214 tl.
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
burda bi mz de görmüştüm kuyruğunu ybr 125 kuyruğuyla değiştirmişlerdi baya sport duruyordu
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
Arkadaşlar mz etz 251 lerin susturucusunu değiştirsek yeni nesil motorlardan birininkini taksak sesini azaltabilirmiyiz? Masrafı sorun değil. Çoğu bu eski motorun sesini seviyor ama ben sevmiyorum. Sesini kesmek için fikirlere açığım.
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
1
Ya beyler ben şu fotograflarda ki morotu yapmak istiyorum bu ay mz 251 alıyorum kendime yada 301 ama bu motoru nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz ??

http://img47.imageshack.us/img47/1944/71198797kw3.jpg:cat::cat::cat:::thanks:::thanks:::thanks:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:59 ----------

Ya beyler ben şu fotograflarda ki morotu yapmak istiyorum bu ay mz 251 alıyorum kendime yada 301 ama bu motoru nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz ??

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...-etz-251-modifiye-yardim-2.html#ixzz1AL3FHIsU


Link gözükmüyor beyler sinan arkadasımızın paylastıgı ilk üç resimdeki motordan bahsediyorum
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
71198797kw3.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
22
Beyler benimde yaklaşık 3 ay önce hurdadan satın aldığım Mz 301'm var. Yürüyenini sağlamlaştırdım birkaç parça değişti. Şimdi görüntüsünü düzeltiyorum. Birçok parçayı söktüm nikelaja verdim. Toparladıktan sonra resimlerini atarım inş.

Sizlere sorum olacaktı arka amörtisöre ne tür yağ koyuluyor?
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
3
MERHABA ARKADAŞLAR BENDEDE Bİ MZ FUN 301 BULUNMAKTADIR SATIYORUM BEN MOTORU 1 AY ÖNCE YAPTIRDIM ARKA ZİNCİR DİŞLİSİ ZİNCİRİ BEYNİ AKÜSÜ ELEKTİRİK
TESİSATI MOTORUN CONTALARI İÇ LASTİKLER HEPSİ SIFIR MOTORUN Dış LASTİKLERİDE ON NUMARADIR MOTORU 300 TL YE SATIYORUM ALMAK İSTEYEN OLURSA
MSN EKLESİN ANLAŞALIM
img0824ac.jpg


[email protected]
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
63
Vaaay be motorlar bence harika. bende eski motorumuzu dağıttım inş. toplayabilirim.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
4
arkadaşlar mrb yardımınıza ihtiyacım var.mz fun 301 motorum var modifiye kaporta yapmak istiyorum,sonradan sağ ve sol taraflara ek takılan kaporta saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst