motordelisi_ Katılım 13 Eyl 2008 Mesajlar 186 1 Tem 2009 Konu Yazar #1 arkadaşlar hangisi daha fazla yakar,verimlidir...şimdiden teşekkürler:rendeer:
korkut 250 Katılım 14 May 2008 Mesajlar 10,340 1 Tem 2009 #2 etz 301 daha çok yakar birde iki zamanlı olduğunu düşünürsek .Verim yönünden tabiki 301 ama 251 de fenadır güçlü motosiklettir.:cat:
etz 301 daha çok yakar birde iki zamanlı olduğunu düşünürsek .Verim yönünden tabiki 301 ama 251 de fenadır güçlü motosiklettir.:cat:
sternboy Katılım 10 May 2008 Mesajlar 563 1 Tem 2009 #3 benim bildiğim ikisi arasında performans farkı fazla yok ancak 301 daha fazla yakar o kesin
motordelisi_ Katılım 13 Eyl 2008 Mesajlar 186 1 Tem 2009 Konu Yazar #4 :silent:301 daha az yakar diye bir şey duymuştum ama