Mz Etz 150 ?

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
Değerli arkadaşlar,
Forumlarda gördüğüm kadarıyla yeni başlayıp uzun vadede motoruna binecekler için Çin malları tavsiye edilmemiş.Ama Honda Yamaha gibi düşük cc ler bile pek revaçta.Yeni motor alacak ve deneyimsiz birine siz uzun süredir motora binen arkadaşlar hangisini tavsiye edersiniz Etz 150 mi, 251 mi?
Bazı arkadaşlar Mz lerin 251 'inde ısrarlı yorumlarınızı bekliyorum saygılar.

yokmu hiç Mz ci.bu kadar kullanıcısı varken pes
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım benım babamın ılk motoru 1993 model mz etz 150 idi cok kullandım 14 yıl oldu hala dagılmadı(ee nede olsa MZ) üzerinde 150 sürat wardı 140 goruyordu 100kmde 3litre gibi şeyler yakıyordu bence etz 150 al 251ler çok yakar benım sana tavsiyem mz etz150 dir saygılarımla.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
merak ettigim sorular var
bunlar diger mz lere göre çok mu az sattı da ortalarda yok pek..?
bg ve tork gücü kaç acaba
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
41
251 ben de kullandım.Arkadaşımda vardı.Yakıt fazla ama çok hızlı bi alet.Oturuş pozisyonu olarak fln rahat bi motor değil.Çok sağlam olduğunu biliyorum ikisininde.İlk motorunuz olucaksa 150 cc lık daha uygun.251 fazla gelebilir.Hemde çok yakar.Herkeze Saygılar :rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadasım.eger 150 lik mz alırsan elinde kalır.son sahibi sen olursun.150 lik mz in parcaları yok ve stabil olarak platin ayarını bozuyor.zaten bildiğim kadarıyla şarj ve platin sorunları yüzünden tutunmadı.yanlış bilmiyorsam 1989 dan 1994 yılına kadar almanydan geldi o mz ler.ama ben sana 251 yada 301 mz al derim.al böyle bir makina ve sürüş keyfine doy.güç konfor ve sağlamlık.üçü bir arada.........
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadasım.eger 150 lik mz alırsan elinde kalır.son sahibi sen olursun.150 lik mz in parcaları yok ve stabil olarak platin ayarını bozuyor.zaten bildiğim kadarıyla şarj ve platin sorunları yüzünden tutunmadı.yanlış bilmiyorsam 1989 dan 1994 yılına kadar almanydan geldi o mz ler.ama ben sana 251 yada 301 mz al derim.al böyle bir makina ve sürüş keyfine doy.güç konfor ve sağlamlık.üçü bir arada.........
sana katılmıyorum :queen::queen:
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
3
sıradışı biri bende bi tane 251 lik bi tanede 150 lik mz var ikiside farklı motorlar ek farkları 251 lik çok daha güçlü ve suratli ama 150 lik ten çok daha fazla yakıyor yakıtı önemli değil diyosan 251 lik tavsiye ederim ... benden bu kadar ...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
mzden korktugum kadar 600RR dan korkmam burda bi abide var rölentide çalişirken bile gidon nasil titriyor korkuyuorum:queen:
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
63
Bendede mz 150 var 90 model halen evde ama darmadağın ben dağıttım yeniden toplıcam çok farklı bi tutkudur MZ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst